Модуль 1

Сьогодні розпочалася навчальна практика "Intel Навчання для майбутнього".
Упродовж наступних двох тижнів разом зі своїми колегами-одногрупниками під керівництвом тренера Лов'янової Ірини Василівни буду набувати вмінь та навичок ефективного використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі для формуваня в учнів навичок ХХІ століття, а також для покращення результатів начання за допомогою проведення досліджень, комунікації, взаємодії, застосування ефективних стратегій та інших засобів, використання таких методів і засобів начання, що дозволять мені в майбутній професійній діяльності розвивати в учнів уміння самостійно працювати з інформацією, вибирати найсуттєвіше, використовувати дібрані матеріали для вирішення поставлених навчальних проблем.
Мені дуже сподобалось перше заняття. Воно було дуже цікавим та пізнавальним
Нам розповідали про метод проектів, а також оглядово про усі модулі, що передбачені для вивчення і виконання.
Картинки по запросу інтел

Я дізналася, що Метод проектів - це метод в основі якого лежить розвиток пізнавальних, творчих навичок студентів (учнів), умінь самостійно конструювати свої знання, орієнтуватися в інформаційному просторі, критично мислити.
Мета використання методу полягає у формуванні навичок ефективного використання інформаційно-комунікаційних технологій при навчанні студентів (учнів) різного віку за допомогою інноваційних педагогічних технологій, якими передбачається самостійна (індивідуальна чи групова) дослідницько-пошукова діяльність студентів (учнів).
Робота над проектом передбачає застосування формули  «п'ять П»:



Серед основних вимог до використання даного методу доцільно виділити наступні:
·наявність значущої в дослідницькому або творчому плані проблеми чи задачі, для розв'язування якої потрібні інтегровані знання та дослідницький пошук;
·практична, теоретична, пізнавальна значущість передбачуваних результатів;
·самостійна (індивідуальна, парна, групова) діяльність студентів (учнів);
·визначення кінцевої мети проектів (спільних чи індивідуальних);
·визначення базових знань з різних галузей, необхідних для роботи над проектом;
·використання дослідницьких методів: визначення проблеми, дослідницьких задач, які випливають з проблеми, висунення гіпотез щодо їх розв'язування, обговорення методів дослідження, оформлення кінцевих результатів, аналіз отримання даних, підведення підсумків, корегування, висновки (використання в ході спільного дослідження методів мозкової атаки і "круглого стола", статистичних методів, творчих звітів, перегляду);
·результати виконаних проектів мають бути певним чином оформлені (відеофільм, комп'ютерна газета, анімаційний мультфільм, веб-сторінка).
Результатом ефективного навчання є розроблення та захист власного Портфоліо навчального проекту, подальша розробка якого передбачає використання інформаційно-комунікаційних технологій та відповідність спеціальним вимогам до змісту, подальше впровадження спланованого проекту при навчанні студентів (учнів).
Навчальний проект - це організаційна форма роботи, яка орієнтована на засвоєння навчальної теми або навчального розділу і становить частину стандартного навчального предмета.
Під час позакласних занять її доцільно розглядати як спільну навчально-пізнавальну, дослідницьку, творчу або ігрову діяльність студентів (учнів), що мають спільну мету, застосовують ті ж самі методи і способи діяльності, спрямовані на досягнення спільного реального результату, необхідного для вирішення деякої вагомої проблеми. Для більш ефективнішого навчання діяльність студентів (учнів) необхідно урізноманітнювати, практикувати роботу в парах, групах та індивідуальну.
Під час тренінгу ми обрали навчальну тему з математики (в межах  чинної програми для учнів 5-9 класів), в якій можна ефективно застосувати метод проектів.
Сьогодні ми створили на Google Диску папку "Portfolio".
Портфоліо проекту - це комплект інформаційних, дидактичних і методичних матеріалів до навчального проекту, розроблений з метою його ефективної організації та навчання з теми, яка відповідає навчальній програмі базового курсу.
Ці матеріали створюються вчителями та студентами під час позакласних занять з використанням комп'ютерних технологій (засобів створення мультимедійних комп'ютерних презентацій, текстового та графічного процесорів, табличного процесора, комп'ютерних програм для створення публікацій і веб-сайтів, здійснення пошуку інформації в Інтернеті, роботи з електронною поштою тощо).
Створення Портфоліо - це процес збирання, перегляду, поповнення змістової, методичної інформації, що стосується певної навчальної чи дослідницької теми, уроку, різних форм оцінювання діяльності студентів (учнів), прикладів їх робіт з метою зацікавлення до предмету.
Ще одим важливим завданням на сьогодні було створення на власному блозі  вкладки Intel "Навчання для майбутнього" для збереження цікавих матеріалів і публікації подальших методичних наробок з обраної теми.
На навчальнiй практицi Intel я сподіваюся, набути багато нових навичок, а також навчитися зацікавлювати учнів до вивчення математики. Легко знаходити спільну мову з учнями. Якiсно та доступно пояснювати новий матеріал за допомогою комп'ютерних технологій.
Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме:
1. підвищити професійну кваліфікацію;
2. опанувати ефективні та цікаві  інформаційні технології;
3. розширити їх використання під час організації самостійної проектно-дослідницької діяльності учнів в майбутній професійній педагогічній діяльності.
4. допомогти учням навчитися самим оцінювати результати свого навчання і будувати власну траєкторію навчання не лише в цьому проекті, а й протягом всього навчання;
5.провести рефлексію власного навчання.
В цілому початком навчання на тренінгу задоволена, впевнена, що знання і навички, які здобуду на курсі будуть корисними в моїй професійній діяльності.

Немає коментарів:

Дописати коментар