Сьогодні розпочалася
навчальна практика "Intel Навчання для майбутнього".
Упродовж наступних двох тижнів разом зі своїми колегами-одногрупниками під керівництвом тренера Лов'янової Ірини
Василівни буду набувати вмінь та
навичок ефективного використання інформаційно-комунікаційних технологій
у навчальному процесі для формуваня в учнів навичок ХХІ століття, а
також для покращення результатів начання за допомогою проведення
досліджень, комунікації, взаємодії, застосування ефективних стратегій
та інших засобів, використання таких методів і засобів начання, що
дозволять мені в майбутній професійній діяльності розвивати в учнів уміння
самостійно працювати з інформацією, вибирати найсуттєвіше, використовувати
дібрані матеріали для вирішення поставлених навчальних проблем.
Мені дуже сподобалось
перше заняття. Воно було дуже цікавим та пізнавальним.
Нам розповідали про метод проектів, а також оглядово про усі модулі, що передбачені для вивчення і виконання.
Нам розповідали про метод проектів, а також оглядово про усі модулі, що передбачені для вивчення і виконання.
Я дізналася, що Метод проектів - це метод в основі
якого лежить розвиток пізнавальних, творчих навичок студентів (учнів), умінь самостійно
конструювати свої знання, орієнтуватися в інформаційному просторі, критично
мислити.
Мета використання
методу полягає у формуванні навичок ефективного використання
інформаційно-комунікаційних технологій при навчанні студентів (учнів) різного
віку за допомогою інноваційних педагогічних технологій, якими передбачається
самостійна (індивідуальна чи групова) дослідницько-пошукова діяльність
студентів (учнів).
Робота над проектом передбачає застосування формули «п'ять П»:
Робота над проектом передбачає застосування формули «п'ять П»:
Серед основних вимог
до використання даного методу доцільно виділити наступні:
·наявність значущої в дослідницькому або творчому плані проблеми чи задачі, для розв'язування якої потрібні інтегровані знання та дослідницький пошук;
·наявність значущої в дослідницькому або творчому плані проблеми чи задачі, для розв'язування якої потрібні інтегровані знання та дослідницький пошук;
·практична, теоретична,
пізнавальна значущість передбачуваних результатів;
·самостійна (індивідуальна, парна, групова) діяльність студентів (учнів);
·визначення кінцевої мети проектів (спільних чи індивідуальних);
·визначення базових знань з різних галузей, необхідних для роботи над проектом;
·використання дослідницьких методів: визначення проблеми, дослідницьких задач, які випливають з проблеми, висунення гіпотез щодо їх розв'язування, обговорення методів дослідження, оформлення кінцевих результатів, аналіз отримання даних, підведення підсумків, корегування, висновки (використання в ході спільного дослідження методів мозкової атаки і "круглого стола", статистичних методів, творчих звітів, перегляду);
·результати виконаних проектів мають бути певним чином оформлені (відеофільм, комп'ютерна газета, анімаційний мультфільм, веб-сторінка).
·самостійна (індивідуальна, парна, групова) діяльність студентів (учнів);
·визначення кінцевої мети проектів (спільних чи індивідуальних);
·визначення базових знань з різних галузей, необхідних для роботи над проектом;
·використання дослідницьких методів: визначення проблеми, дослідницьких задач, які випливають з проблеми, висунення гіпотез щодо їх розв'язування, обговорення методів дослідження, оформлення кінцевих результатів, аналіз отримання даних, підведення підсумків, корегування, висновки (використання в ході спільного дослідження методів мозкової атаки і "круглого стола", статистичних методів, творчих звітів, перегляду);
·результати виконаних проектів мають бути певним чином оформлені (відеофільм, комп'ютерна газета, анімаційний мультфільм, веб-сторінка).
Результатом ефективного
навчання є розроблення та захист власного Портфоліо навчального проекту,
подальша розробка якого передбачає використання інформаційно-комунікаційних
технологій та відповідність спеціальним вимогам до змісту, подальше
впровадження спланованого проекту при навчанні студентів (учнів).
Навчальний проект - це організаційна
форма роботи, яка орієнтована на засвоєння навчальної теми або навчального розділу
і становить частину стандартного навчального предмета.
Під час позакласних
занять її доцільно розглядати як спільну навчально-пізнавальну, дослідницьку,
творчу або ігрову діяльність студентів (учнів), що мають спільну мету,
застосовують ті ж самі методи і способи діяльності, спрямовані на досягнення
спільного реального результату, необхідного для вирішення деякої вагомої
проблеми. Для більш ефективнішого навчання діяльність студентів (учнів)
необхідно урізноманітнювати, практикувати роботу в парах, групах та
індивідуальну.
Під час тренінгу ми обрали навчальну тему з математики (в межах чинної програми для учнів 5-9 класів), в якій можна ефективно застосувати метод проектів.
Сьогодні ми створили на Google Диску папку "Portfolio".
Під час тренінгу ми обрали навчальну тему з математики (в межах чинної програми для учнів 5-9 класів), в якій можна ефективно застосувати метод проектів.
Сьогодні ми створили на Google Диску папку "Portfolio".
Портфоліо проекту - це комплект
інформаційних, дидактичних і методичних матеріалів до навчального проекту,
розроблений з метою його ефективної організації та навчання з теми, яка
відповідає навчальній програмі базового курсу.
Ці матеріали створюються вчителями та студентами під час позакласних занять з використанням комп'ютерних технологій (засобів створення мультимедійних комп'ютерних презентацій, текстового та графічного процесорів, табличного процесора, комп'ютерних програм для створення публікацій і веб-сайтів, здійснення пошуку інформації в Інтернеті, роботи з електронною поштою тощо).
Ці матеріали створюються вчителями та студентами під час позакласних занять з використанням комп'ютерних технологій (засобів створення мультимедійних комп'ютерних презентацій, текстового та графічного процесорів, табличного процесора, комп'ютерних програм для створення публікацій і веб-сайтів, здійснення пошуку інформації в Інтернеті, роботи з електронною поштою тощо).
Створення
Портфоліо - це процес збирання, перегляду, поповнення змістової,
методичної інформації, що стосується певної навчальної чи дослідницької теми,
уроку, різних форм оцінювання діяльності студентів (учнів), прикладів їх робіт
з метою зацікавлення до предмету.
Ще одим важливим
завданням на сьогодні було створення на власному блозі вкладки Intel "Навчання для
майбутнього" для збереження цікавих матеріалів і публікації подальших
методичних наробок з обраної теми.
На навчальнiй практицi
Intel я сподіваюся, набути багато нових навичок, а також навчитися
зацікавлювати учнів до вивчення математики. Легко знаходити спільну мову з
учнями. Якiсно та доступно пояснювати новий матеріал за допомогою комп'ютерних
технологій.
Цей модуль допоміг мені обдумати
власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме:
1. підвищити професійну кваліфікацію;
2. опанувати ефективні та цікаві інформаційні технології;
3. розширити їх використання під час організації самостійної проектно-дослідницької діяльності учнів в майбутній професійній педагогічній діяльності.
4. допомогти учням навчитися самим оцінювати результати свого навчання і будувати власну траєкторію навчання не лише в цьому проекті, а й протягом всього навчання;
5.провести рефлексію власного навчання.
В цілому початком
навчання на тренінгу задоволена, впевнена, що знання і навички, які
здобуду на курсі будуть корисними в моїй професійній діяльності.1. підвищити професійну кваліфікацію;
2. опанувати ефективні та цікаві інформаційні технології;
3. розширити їх використання під час організації самостійної проектно-дослідницької діяльності учнів в майбутній професійній педагогічній діяльності.
4. допомогти учням навчитися самим оцінювати результати свого навчання і будувати власну траєкторію навчання не лише в цьому проекті, а й протягом всього навчання;
5.провести рефлексію власного навчання.
Немає коментарів:
Дописати коментар