Модуль 3

Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме: 
·навчальних цілей,виходячи з вимог державних освітніх стандартів;
·навчальних програм та навичок, потрібних для життя у 21 столітті.
Також я дізналася, що Основні запитання сприяють розвитку мислення та спонукають до дії, заохочують учнів використовувати навички мислення вищих рівнів. 
Крім того, я створила План вивчення теми "Трикутники" на Google-диску і почала заповнювати в ньому першу сторінку та на другій все що стосується модуля 3.
Основні запитання поділяються на:
·Ключові запитання - загальні, широкоохватні, на них немає відповіді «так» або «ні», вони стосуються великих ідей та вічних концепцій. Часто Ключові запитання стосуються декількох предметів і допомагають учням зрозуміти, яким чином ці предмети пов’язані між собою. 
·Тематичні запитання проекту прямо пов’язані з проектом та сприяють пошуку відповіді на Ключове запитання. 
·Змістові запитання – конкретні запитання, що базуються на фактах та мають обмежену кількість правильних варіантів відповідей.
Під час роботи з третім модулем я розглянула вимоги державних освітніх стандартів щодо вибраної мною теми проекту, визначила етапи створення Портфоліо, розробила систему запитань та ознайомилася із електронними таблицями різних програмних пакетів.
Загалом модуль був дуже цікавим і пізнавальним.


Немає коментарів:

Дописати коментар