Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні
дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а
саме:
·навчальних цілей,виходячи з
вимог державних освітніх стандартів;
·навчальних програм та навичок, потрібних для життя у 21
столітті.
Також я дізналася, що Основні запитання сприяють
розвитку мислення та спонукають до дії, заохочують учнів використовувати
навички мислення вищих рівнів.
Крім того, я створила План вивчення теми "Трикутники" на Google-диску і почала заповнювати в
ньому першу сторінку та на другій все що стосується модуля 3.
Основні запитання поділяються на:
·Ключові запитання -
загальні, широкоохватні, на них немає відповіді «так» або «ні», вони стосуються
великих ідей та вічних концепцій. Часто Ключові запитання стосуються декількох
предметів і допомагають учням зрозуміти, яким чином ці предмети пов’язані між
собою.
·Тематичні запитання проекту прямо пов’язані з проектом та сприяють пошуку
відповіді на Ключове запитання.
·Змістові запитання – конкретні запитання, що базуються на фактах та мають обмежену
кількість правильних варіантів відповідей.
Під час роботи з третім модулем я розглянула
вимоги державних освітніх стандартів щодо вибраної мною теми проекту, визначила етапи створення Портфоліо, розробила систему запитань та ознайомилася із
електронними таблицями різних програмних пакетів.
Загалом модуль був дуже цікавим і пізнавальним.
Також я дізналася, що Основні запитання сприяють
розвитку мислення та спонукають до дії, заохочують учнів використовувати
навички мислення вищих рівнів.
Крім того, я створила План вивчення теми "Трикутники" на Google-диску і почала заповнювати в
ньому першу сторінку та на другій все що стосується модуля 3.
Основні запитання поділяються на:
Немає коментарів:
Дописати коментар