6 День педагогічної практики (20.09.21)

Ранок почався плідно, я збирала гроші за харчування і воду. Це тепер входить в мої обов'язки.

Розклад 11-А (20.09.21):  

Аналіз уроків.

Урок №1 (1 за розкладом)

11- А клас.  Фізика. Тема уроку : "Потужність. Кількість теплоти. (продовження)". 

На початку уроку діти повторюють вивчений вдома матеріал. 

В цей час вчитель називає оцінки за попередньо написану самостійну роботу та перевіряє присутніх. Далі учні відкладають все на край парти і дістають подвійні листочки. Діти пишуть диктант по варіантах, який складається з 11 питань, на які потрібно дати розгорнуту відповідь. Під час диктанту вчитель ходить поміж рядів та контолює написання роботи.

Після диктанту, учні починають працювати в зошитах. Діти ланцюжком працюють біля дошки вирішуючи задачі. 

Протягом уроку вчитель задає досить багато питань класу, але в першу чергу запитує того, хто працює коло дошки. 

Дар'я Борисівна дуже добре пояснює матеріал, "наштовхує" на правильні думки. Учні багато згадують формул, які вивчали у попередніх класах. Наприкінці, вчитель задає домашнє завдання за збірником, та попереджає, що через урок проведе зрізову контрольну роботу за 10-й клас.


Урок №2 (4,5 за розкладом)

11- А клас.  Алгебра. Тема уроку : "Показникові рівняння з параметром". 

На початку уроку вчитель розповідає план роботи на уроці. Вчитель детально пояснює складний матеріал, про показникові рівняння з параметрами. 

Діти складно сприймають матеріал, оскільки тема дійсно непроста для розуміння. По ходу рішення рівнянь, учні задають багато питань про незрозумілі їм кроки міркувань. 

Ірина Сергіївна виділяє у рамку головні моменти. 

Діти записують багато правил у зошит. На початку другого уроку алгебри, вчитель проводить самостійну роботу по варіантах, яка триває 30 хвилин, останні 15 хвилин присвячує демонструванню завдання з (*). 

Учні уважно слухать, на уроці панує тиша,  ідеальна дисципліна.

На 2-му і 3-му уроках я перевіряла самостійні роботи 11-х класів, це дуже цікавий процес.


Немає коментарів:

Дописати коментар