9 День педагогічної практики (18.11.21)

Сьогодні, моя колега Анастасія Володимирівна проводила практичне заняття на тему: «Подібність трикутників. Розв’язування вправ» для студентів 4-го курсу, група МІ-18.

Заняття почалося з того, що студенти, які підготували по одній задачі на використання ознак подібності трикутників, по черзі демонстрували екран та виступали з детальним поясненням розв’язку своєї задачі на оцінку. Викладач робила доречні зауваження.

Виступи студентів такого роду дають можливість розвинути комунікативні навички, навчитися переконливо висловлювати свої погляди, використовуючи прийоми вербальної та невербальної комунікації, удосконалити вміння спілкуватися з аудиторією, сформувати навички підготовки та аналізу (самоаналізу) виступів.

Викладач запропонувала студентам на додаткові бали попрацювати у такому форматі: у задачах, де відповідь ми отримуємо числом, дізнатися його самостійно, прорахувавши передостанній крок, не говорячи відповідь вголос. Наприкінці заняття, студенти, які прорахували відповіді, оголосять їх та разом з викладачем перевірять на правильність.

Протягом практичного заняття Анастасія Володимирівна активно взаємодіяла з аудиторією студентів, актуалізувала їхні знання з попередніх тем та теми практичного заняття, сприяла обговоренню проблемних питань. Кількість вправ була адаптованою до відведеного на заняття часу. Запропонувала без алгоритму вирішити спочатку стандартні, а згодом і нестандартні задачі, що дозволяло глибоко і гнучко формувати уміння та навички.
Дотримувалася послідовності в проведенні заняття, використовуючи поетапне обговорення, сприймання, розуміння, закріплення й застосування студентами навчального матеріалу.
Раціонально використовувала різноманітні методи навчання; вдало поєднувала фронтальну, групову та індивідуальну форми організації навчальної діяльності; до студентів ставилася з повагою, розумінням, дотримувалася тактовності; добре продумала мотиваційні моменти; користувалася повагою у здобувачів освіти, була для них авторитетом.
Демонструвала ґрунтовне знання дисципліни, вміло керувала голосом та дикцією з емоційно-забарвленим тоном. Якість знань, умінь і навичок студентів неоднорідна, але в переважній більшості група усвідомила й з легкістю виконувала вправи, проявляла активність та ініціативу щодо обговорюваних питань.

Викладачем майстерно будується орієнтована основа дій через систему вказівок та алгоритмів рішення різноманітних задач.
Заняття пройшло динамічно та продуктивно, поставлена мета досягнута. Зміст заняття повністю відповідає вимогам навчальної програми та меті поставлених завдань. Анастасія Володимирівна, вдало підібрала методи навчання, раціонально розподілила час. Активність усіх студентів просліджувалась протягом усього заняття.
Разом з викладачем студенти, які рахували відповіді у задачах: 1, 4, 5, 6, 7, 8 перевіряють їх правильність. Отримують кожен додаткові бали, якщо відповідь вірна.
Також разом з Анастасією Володимирівною, ми відвідали заняття Ірини Василівни у студентів 5-го курсу групи МІм-17, де вони аналізували помилки при написанні контрольної роботи. Студенти задавали питання, а викладач давала обгрунтоване, детальне пояснення. Також Ірина Василівна відмітила гарні роботи студентів.

Немає коментарів:

Дописати коментар