Нарешті закінчився карантин і я "на крилах" поспішала в школу, аби побачити свій клас. Ми не бачились аж три тижні, тому що карантин подовжили на тиждень, я дуже скучила за своїм класом. Зайшовши в клас, діти були дуже раді мене бачити, постійно запитувати, коли вже я буду проводити уроки. Саме сьогодні перший раз я побачила всіх учнів свого класу у повному складі. Тому що всі учні були присутні на уроках.
Аналіз уроків.
Урок №1 (1 за розкладом)
Школа №95. 7 - А клас. Біологія. Тема уроку : "Кровоносна система. Кров".
Оскільки діти, щойно вийшли з карантину, то вчитель одразу задала домашнє завдання на завтра, щоб діти повторили §37, повідомила тему завтрішнього уроку, сказала, що в понеділок вони напишуть самостійну роботу і задала за понеділок, повторити §33-38, щоб згадати те, що вони вивчали до карантину.
Вчитель роздає робочі зошити і одразу практичні, повідомляючи, що сьогодні буде практична робота.
Тетяна Володимирівна, оголошує тему уроку, діти записують у зошит.
Під час актуалізації опорних знань, вчитель проводить фронтальне опитування, спілкується з учнями і оговорює деякі питання. Вчитель в захваті від того, що діти багато чого, дуже добре пам'ятають, і тому вона похвалила весь клас. Далі, вчитель на дошці ілюструє схему, діти її записують. Також в зошити пишуть означення, що таке "кров". Діти повторювали матеріал хвилин 20.
Потім вчитель проводить практичну роботу, пояснює дітям, як її виконувати. Ілюструє та пояснює малюнки в книжці. Весь час допомогає виконувати практичну роботу. Витель ходить по класу і спостерігає хто, скільки завдань виконав. Наприкінці збирає зошити і дякує за урок.
Оскільки діти, щойно вийшли з карантину, то вчитель одразу задала домашнє завдання на завтра, щоб діти повторили §37, повідомила тему завтрішнього уроку, сказала, що в понеділок вони напишуть самостійну роботу і задала за понеділок, повторити §33-38, щоб згадати те, що вони вивчали до карантину.
Вчитель роздає робочі зошити і одразу практичні, повідомляючи, що сьогодні буде практична робота.
Тетяна Володимирівна, оголошує тему уроку, діти записують у зошит.
Під час актуалізації опорних знань, вчитель проводить фронтальне опитування, спілкується з учнями і оговорює деякі питання. Вчитель в захваті від того, що діти багато чого, дуже добре пам'ятають, і тому вона похвалила весь клас. Далі, вчитель на дошці ілюструє схему, діти її записують. Також в зошити пишуть означення, що таке "кров". Діти повторювали матеріал хвилин 20.
Потім вчитель проводить практичну роботу, пояснює дітям, як її виконувати. Ілюструє та пояснює малюнки в книжці. Весь час допомогає виконувати практичну роботу. Витель ходить по класу і спостерігає хто, скільки завдань виконав. Наприкінці збирає зошити і дякує за урок.
Урок №2 (2 за розкладом)
Школа №95. 7- А клас. Геометрія. Тема уроку : "Сума кутів трикутника. Нервність трикутника".
Урок розпочався з самостійної роботи по варіантах, яка тривала 15 хвилин. Вчитель проводить фронтальне опитування і деякі моменти ілюструє на дошці.
Робить висновок. Наталя Володимирівна, просить сформулювати вивчену теорему. Далі, учні працюють біля дошки, розв'язують задачі та записують усе в зошит.
Учні записують нову теорему: "Навпроти більшого кута, лежить більша сторона, а навпроти більшої сторони, лежить більший кут". Наприкінці, вчитель повідомляє домашнє завдання, збирає зошити і каже, що урок в середу буде проходити в кабінеті 313.
Після уроків у нас була година спілкування з питань сталого розвитку. Це було дуже цікаво, враховуючи вікові та індивідуальні особливості цього класу.
Робить висновок. Наталя Володимирівна, просить сформулювати вивчену теорему. Далі, учні працюють біля дошки, розв'язують задачі та записують усе в зошит.
Учні записують нову теорему: "Навпроти більшого кута, лежить більша сторона, а навпроти більшої сторони, лежить більший кут". Наприкінці, вчитель повідомляє домашнє завдання, збирає зошити і каже, що урок в середу буде проходити в кабінеті 313.
Після уроків у нас була година спілкування з питань сталого розвитку. Це було дуже цікаво, враховуючи вікові та індивідуальні особливості цього класу.
Немає коментарів:
Дописати коментар