6 День педагогічної практики (24.02.20)

Нарешті закінчився карантин і я "на крилах" поспішала в школу, аби побачити свій клас. Ми не бачились аж три тижні, тому що карантин подовжили на тиждень, я дуже скучила за своїм класом. Зайшовши в клас, діти були дуже раді мене бачити, постійно запитувати, коли вже я буду проводити уроки. Саме сьогодні перший раз я побачила всіх учнів свого класу у повному складі. Тому що всі учні були присутні на уроках.

Аналіз уроків.
Урок №1 (1 за розкладом)
Школа №95. 7 - А клас.  Біологія. Тема уроку : "Кровоносна система. Кров". 
Оскільки діти, щойно вийшли з карантину, то вчитель одразу задала домашнє завдання на завтра, щоб діти повторили §37, повідомила тему завтрішнього уроку, сказала, що в понеділок вони напишуть самостійну роботу і задала за понеділок, повторити §33-38, щоб згадати те, що вони вивчали до карантину.
Вчитель роздає робочі зошити і одразу практичні, повідомляючи, що сьогодні буде практична робота.
Тетяна Володимирівна, оголошує тему уроку, діти записують у зошит. 



Під час актуалізації опорних знань, вчитель проводить фронтальне опитування, спілкується з учнями і оговорює деякі питання. Вчитель в захваті від того, що діти багато чого, дуже добре пам'ятають, і тому вона похвалила весь клас. Далі, вчитель на дошці ілюструє схему, діти її записують. Також в зошити пишуть означення, що таке "кров". Діти повторювали матеріал хвилин 20.

Потім вчитель проводить практичну роботу, пояснює дітям, як її виконувати. Ілюструє та пояснює малюнки в книжці. Весь час допомогає виконувати практичну роботу. Витель ходить по класу і спостерігає хто, скільки завдань виконав. Наприкінці збирає зошити і дякує за урок.


Урок №2 (2 за розкладом)
Школа №95. 7- А клас.  Геометрія. Тема уроку : "Сума кутів трикутника. Нервність трикутника".
Урок розпочався з самостійної роботи по варіантах, яка тривала 15 хвилин. Вчитель проводить фронтальне опитування і деякі моменти ілюструє на дошці.



Робить висновок. Наталя Володимирівна, просить сформулювати вивчену теорему. Далі, учні працюють біля дошки, розв'язують задачі та записують усе в зошит. 



Учні записують нову теорему: "Навпроти більшого кута, лежить більша сторона, а навпроти більшої сторони, лежить більший кут". Наприкінці, вчитель повідомляє домашнє завдання, збирає зошити і каже, що урок в середу буде проходити в кабінеті 313.

Після уроків у нас була година спілкування з питань сталого розвитку. Це було дуже цікаво, враховуючи вікові та індивідуальні особливості цього класу.

Немає коментарів:

Дописати коментар