7 День педагогічної практики (21.09.21)


Розклад 11-А (21.09.21):  


Аналіз уроків.

Урок №1 (2 за розкладом)

11- А клас.  Фізика. Тема уроку : "Потужність. Кількість теплоти. (продовження)". 

На початку уроку вчитель нагадує про зрізову контрольну роботу. Далі диктує оцінки за минулу самостійну роботу. Учні ланцюжком починають працювати біля дошки.


Вчитель виокремлює суть задачі. Задає питання класу. Вчитель ходить між рядами та контролює все, що відбувається в зошитах. На уроці  панує ідеальна дисципліна. Вчитель знаходить помилки на дошці, наштовхує на думки учнів запитаннями. Далі учні вирішують задачі на повторення матеріалу 10-го класу.

Дар'я Борисівна каже, що потрібно повторити на зрізову контрольну роботу та пояснює, які завдання будуть на ній. А також задає дорозв'язувати задачу, яку не закінчили в класі.


Урок №2 (4 за розкладом)

11- А клас.  Геометрія. Тема уроку : "Призма (самостійна робота)". 

Урок почався з диктанту по варіантах. Під час написання роботи  панує ідеальна тиша.  

Далі вчитель роздає листочки з різнорівневою самостійною роботою.

Вчитель ходить поміж рядів і контролює написання самостійної роботи, яку учні виконували до кінця уроку. Якщо протягом уроку в учнів виникали питання, Ірина Сергііївна з задоволенням давала на них відповіді.


Урок №3 (6 за розкладом)

11- А клас.  Інформатика. Тема уроку : "Інструктаж з БЖД. Основні тренди у веб-дизайні". 

Мета уроку:

навчальна: ознайомити учнів з основними тенденціями у веб-дизайні;

розвивальна: розвивати логічне мислення через проведення таких операцій  як аналіз, порівняння, систематизація;

виховна: виховувати старанність, бажання отримувати якісні знання.

На початку уроку, я оголосила тему та розповіла учням про актуальність вивчення даної теми.

На етапі актуалізації опорних знань було проведено фронтальне опитування.

Далі я почала пояснювати новий для учнів матеріал, вони уважно слухали та задавали питання.

Після опрацьованого матеріалу, я запропонувала учням подумати, яким чином дизайнер може створити подібні ефекти, до тих, які ми щойно розглянули.

На етапі рефлексії діти дають відповіді на такі питання:

1.Як Ви гадаєте звідки з’явилися такі тенденції в дизайні?

2. Що найголовніше у веб-дизайні?

Наприкінці задаю домашнє завдання:

1. Підготуйте тези на тему «Які програми використовують веб-дизайнери для створення своїх витворів?»

2. Переглянути відео «8 головних трендів у веб-дизайні».

На уроці була чудова дисципліна, діти були уважні та сконцентровані на даній темі, тому більшість була задоволена  уроком.

Немає коментарів:

Дописати коментар