25 День педагогічної практики (19.10.21)

 Сьогодні розпочалося дистанційне навчання.

Розклад 11-А (19.10.21):


Аналіз уроків.
Урок №1 (1 за розкладом)

11 - А клас.  Геометрія. Тема уроку : "Правильна піраміда"

На початку уроку, я оголосила тему.

На етапі актуалізації опорних знань була застосована інтерактивна технологія «Закінчи речення», а також проведена фронтальна бесіда.
Далі діти почали усно відповідати на завдання "Пастка":
1.      Як називається кожна піраміда?
2.      Скільки вершин має n-кутна піраміда?
3.      Скільки ребер має n-кутна піраміда?

Потім учні виконують завдання на картках по варіантам.


На етапі рефлексії діти закінчують речення про себе, таким чином даючи мені зрозуміти сподобався їм урок і який у них настрій після нього:
1. Сьогодні на уроці я повторив…
2. Сьогодні на уроці я зрозумів…
3. Переконався, що необхідно додатково попрацювати над…
4. Найважчим для мене було…
Наприкінці задаю домашнє завдання з підручника.
На уроці діти були уважні та сконцентровані на даній темі, тому більшість була задоволена  уроком.

Урок №2 (5 за розкладом)

11 - А клас.  ІнформатикаТема уроку : "Інструктаж з БЖД. Кросбраузерність". 

Мета уроку:

навчальна: забезпечити засвоєння знань про поняття «кросбраузерність»; формувати вміння використовувати кросбраузерність;

розвивальна: спілкування рідною мовою:  уміння сприймати і розуміти інформацію рідною мовою; висловлювати думки і погляди; спілкування іноземними мовами: читати і розуміти інформацію іноземними мовами;

виховна: виховувати старанність, бажання отримувати якісні знання.

На початку уроку, я оголосила тему.

На етапі актуалізації опорних знань учні розповідали про свої досягнення з минулої теми.

Далі я почала пояснювати новий для учнів матеріал, вони уважно слухали та основні терміни записували у зошит.

Після опрацьованого матеріалу, я запропонувала учням попрацювати за комп'ютером та пройти коротке опитування з теми. Далі застосувала прийом "Я вчитель":

"Учням пропонується перевтілитися в «учителя» і розповісти класу, що таке кросбраузерність.

Найкращим «учителям» пропонується після закінчення школи продовжити навчання у педагогічному університеті."

Далі учні працюють з практичною роботою.

На етапі рефлексії я пропоную учням поміркувати над такими питаннями:

Наприкінці задаю домашнє завдання:

На уроці діти були уважні та сконцентровані на даній темі, тому більшість була задоволена  уроком.

Немає коментарів:

Дописати коментар