Сьогодні знов до нас завітала методист з математики - Крамаренко Тетяна Григоріївна. Ми дуже раді були її бачити. Адже саме вона наша підтримка і опора під час цієї практики, вона навчає нас і направляє на правильний шлях, вселяє впевненість в собі і налаштовує на цікаву роботу. Тому її настанови і рекомендації є дуже доречними, саме вони допомогають нам ставати краще з кожним проведеним уроком.
Аналіз уроків.
Урок №1 (2 за розкладом)
Школа №95. 6 - А клас. Математика. Тема уроку : Розв'язування вправ на тему: "Множення раціональних чисел. Властивості множення".
Цей урок проводила моя колега Анастасія Олексіївна. Проводила вона його на мультимедійній дошці. Вчитель зайшла в клас усміхнена, у чудовому настрої. Одразу оголосила тему уроку.
На етапі актуалізації опорних знань, вчитель запропонувала пригадати властивості множення.
Далі учні активно працювали біля дошки, ця форма роботи в них викликала інтерес. Учні розв'язували запропоновані вчителем вправи, а також номери з підручника.
Працювали по два учні біля дошки. Дисципліна була не дуже хороша, деякі діти розмовляли. Наприкінці уроку, вчитель провела самостійну роботу по варіантах. Урок видався дуже цікавим.
Цей урок проводила моя колега Анастасія Олексіївна. Проводила вона його на мультимедійній дошці. Вчитель зайшла в клас усміхнена, у чудовому настрої. Одразу оголосила тему уроку.
Далі учні активно працювали біля дошки, ця форма роботи в них викликала інтерес. Учні розв'язували запропоновані вчителем вправи, а також номери з підручника.
Працювали по два учні біля дошки. Дисципліна була не дуже хороша, деякі діти розмовляли. Наприкінці уроку, вчитель провела самостійну роботу по варіантах. Урок видався дуже цікавим.
Урок №2 (2 за розкладом)
Школа №95. 6 - Б клас. Математика. Тема уроку : "Розв'язування задач".
Оскільки в цей же час в моєму класі також була математика, тому я попрохала Наталю Володимирівну бути відсутньою, через те, що хочу відвідати урок свого колеги Романа Олеговича. На початку, вчитель одразу проговорив структура всього уроку і розповів дітям, чим вони будуть займатися сьогодні. Вчитель повторив основні правила та перейшов до розв'язування прикладів. Почав з самостійної роботи, поки всі учні розв'язували приклади в зошиті, дві дівчинки за дошкою вирішували ці ж приклади, наприкінці вчитель перевірив і діти звірилися з дошкою.
Далі, учні працюють у спокійному темпі. Більшість учнів задіяні та активні на уроці.
В багатьох прикладах під час зведення подібних доданків, вчитель по різному підкреслював доданки, а тому учні легко орієнтувались та швидко розв'язували приклади.
Мова вчителя не достатньо чиста. Використовує деякі слова, не доречні під час навчання, вони скоріш за все краще підходять при спілкуванні з друзями, але попри це учні дуже дисципліновані, та відчувають, що вчитель головний на уроці. Наприкінці уроку, Роман Олегович провів самостійну роботу по варіантах. Урок видався дуже пізнавальним.
В цей день, після уроків, у нас була година спілкування «Школа добрих вчинків». Діти розповідали, які благородні вчинки вони робили у своєму житті. Ця бесіда відбувалася у невимушеній атмосфері, як у кругу сім'ї. Наприкінці Ми дійшли висновку, що треба допомагати тим, хто цього дійсно потребує. Всім було про, що подумати після такої розмови. Я навіть і неочікувала, що у деяких дітей такого віку, вже зовсім дорослі думки. Я була приємно вражена цим атмосферним спілкуванням.
Оскільки в цей же час в моєму класі також була математика, тому я попрохала Наталю Володимирівну бути відсутньою, через те, що хочу відвідати урок свого колеги Романа Олеговича. На початку, вчитель одразу проговорив структура всього уроку і розповів дітям, чим вони будуть займатися сьогодні. Вчитель повторив основні правила та перейшов до розв'язування прикладів. Почав з самостійної роботи, поки всі учні розв'язували приклади в зошиті, дві дівчинки за дошкою вирішували ці ж приклади, наприкінці вчитель перевірив і діти звірилися з дошкою.
Далі, учні працюють у спокійному темпі. Більшість учнів задіяні та активні на уроці.
В багатьох прикладах під час зведення подібних доданків, вчитель по різному підкреслював доданки, а тому учні легко орієнтувались та швидко розв'язували приклади.
Мова вчителя не достатньо чиста. Використовує деякі слова, не доречні під час навчання, вони скоріш за все краще підходять при спілкуванні з друзями, але попри це учні дуже дисципліновані, та відчувають, що вчитель головний на уроці. Наприкінці уроку, Роман Олегович провів самостійну роботу по варіантах. Урок видався дуже пізнавальним.
В цей день, після уроків, у нас була година спілкування «Школа добрих вчинків». Діти розповідали, які благородні вчинки вони робили у своєму житті. Ця бесіда відбувалася у невимушеній атмосфері, як у кругу сім'ї. Наприкінці Ми дійшли висновку, що треба допомагати тим, хто цього дійсно потребує. Всім було про, що подумати після такої розмови. Я навіть і неочікувала, що у деяких дітей такого віку, вже зовсім дорослі думки. Я була приємно вражена цим атмосферним спілкуванням.
Немає коментарів:
Дописати коментар