17 День педагогічної практики (11.03.20)

Сьогодні знов до нас завітала методист з математики - Крамаренко Тетяна Григоріївна. Ми дуже раді були її бачити. Адже саме вона наша підтримка і опора під час цієї практики, вона навчає нас і направляє на правильний шлях, вселяє впевненість в собі і налаштовує на цікаву роботу. Тому її настанови і рекомендації є дуже доречними, саме вони допомогають нам ставати краще з кожним проведеним уроком.
Аналіз уроків.
Урок №1 (2 за розкладом)
Школа №95. 6 - А клас.  Математика. Тема уроку : Розв'язування вправ на тему: "Множення раціональних чисел. Властивості множення"
Цей урок проводила моя колега Анастасія Олексіївна. Проводила вона його на мультимедійній дошці. Вчитель зайшла в клас усміхнена, у чудовому настрої. Одразу оголосила тему уроку. 



На етапі актуалізації опорних знань, вчитель запропонувала пригадати властивості множення. 


Далі учні активно працювали біля дошки, ця форма роботи в них викликала інтерес. Учні розв'язували запропоновані вчителем вправи, а також номери з підручника. 




Працювали по два учні біля дошки. Дисципліна була не дуже хороша, деякі діти розмовляли. Наприкінці уроку, вчитель провела самостійну роботу по варіантах. Урок видався дуже цікавим.

Урок №2 (2 за розкладом)
Школа №95. 6 - Б клас.  Математика. Тема уроку : "Розв'язування задач".
Оскільки в цей же час в моєму класі також була математика, тому я попрохала Наталю Володимирівну бути відсутньою, через те, що хочу відвідати урок свого колеги Романа Олеговича. На початку, вчитель одразу проговорив структура всього уроку і розповів дітям, чим вони будуть займатися сьогодні. Вчитель повторив основні правила та перейшов до розв'язування прикладів. Почав з самостійної роботи, поки всі учні розв'язували приклади в зошиті, дві дівчинки за дошкою вирішували ці ж приклади, наприкінці вчитель перевірив і діти звірилися з дошкою. 



Далі, учні працюють у спокійному темпі. Більшість учнів задіяні та активні на уроці. 





В багатьох прикладах під час зведення подібних доданків, вчитель по різному підкреслював доданки, а тому учні легко орієнтувались та швидко розв'язували приклади. 
Мова вчителя не достатньо чиста. Використовує деякі слова, не доречні під час навчання, вони скоріш за все краще підходять при спілкуванні з друзями, але попри це учні дуже дисципліновані, та відчувають, що вчитель головний на уроці. Наприкінці уроку, Роман Олегович провів самостійну роботу по варіантах. Урок видався дуже пізнавальним.

В цей день, після уроків, у нас була година спілкування «Школа добрих вчинків». Діти розповідали, які благородні вчинки вони робили у своєму житті. Ця бесіда відбувалася у невимушеній атмосфері, як у кругу сім'ї. Наприкінці Ми дійшли висновку, що треба допомагати тим, хто цього дійсно потребує. Всім було про, що подумати після такої розмови. Я навіть і неочікувала, що у деяких дітей такого віку, вже зовсім дорослі думки. Я була приємно вражена цим атмосферним спілкуванням.

Немає коментарів:

Дописати коментар