По школі з самого ранку вже була святкова атмосфера. Діти були у піднесеному настрої, в передчутті свята і вихідних. В цей день були скорочені уроки. Діти були щасливі.
Аналіз уроків.
Урок №1 (1 за розкладом)
Школа №95. 7 - А клас. Алгебра. Тема уроку : "Лінійне рівняння з двома змінними".
Сьогодні був стандартний урок. Напочатку вчитель показувала приклад та пояснювала правила. І разом з дітьми шукала відповіді на запитання.
Потім, діти працювали біля дошки. Ров'язували багато прикладів.
Сьогодні був стандартний урок. Напочатку вчитель показувала приклад та пояснювала правила. І разом з дітьми шукала відповіді на запитання.
Потім, діти працювали біля дошки. Ров'язували багато прикладів.
Урок промайнув дуже швидко.
Урок №2 (5 за розкладом)
Школа №95. 7- А клас. Інформатика. Тема уроку : "Величини. Поняття змінної і
константи. Типи даних. Вказівка присвоювання. Поняття операції та виразу.
Арифметичні операції".
Заздалегідь, перед проведенням уроку, ми з вчителем оговорили структуру і деякі етапи. Олена В'ячеславівна дала мені хороші поради та рекомендації. Оскільки це був мій перший урок з інформатики у ролі вчителя, то я дуже хвилювалася, як він пройде. Я працювала з підгрупою Олени В'ячеславівни. Зайшовши в клас, я привіталася, перевірила присутніх і перейшла до актуалізації опорних знань учнів - провела фронтальне опитування. Далі, я почала пояснювати дітям новий матеріал. Вони були допитливі, як ніколи. Складалося таке враження, що не лише я їх навчаю, а й вони перевіряють мене. Я навела приклад однієї програми, учні уважно спостерігали. Після цього, я провела фізкультхвилинку для очей, щоб підготувати очі до роботи за комп'ютером. Ми повторили правила безпечної роботи за комп'ютером і перейшли до набуття практичних навичок.
Наприкінці, я підвела підсумки, проговорила, що ми сьогодні вивчали і для чого.
Заздалегідь, перед проведенням уроку, ми з вчителем оговорили структуру і деякі етапи. Олена В'ячеславівна дала мені хороші поради та рекомендації. Оскільки це був мій перший урок з інформатики у ролі вчителя, то я дуже хвилювалася, як він пройде. Я працювала з підгрупою Олени В'ячеславівни. Зайшовши в клас, я привіталася, перевірила присутніх і перейшла до актуалізації опорних знань учнів - провела фронтальне опитування. Далі, я почала пояснювати дітям новий матеріал. Вони були допитливі, як ніколи. Складалося таке враження, що не лише я їх навчаю, а й вони перевіряють мене. Я навела приклад однієї програми, учні уважно спостерігали. Після цього, я провела фізкультхвилинку для очей, щоб підготувати очі до роботи за комп'ютером. Ми повторили правила безпечної роботи за комп'ютером і перейшли до набуття практичних навичок.
Наприкінці, я підвела підсумки, проговорила, що ми сьогодні вивчали і для чого.
Немає коментарів:
Дописати коментар