10 День педагогічної практики (24.09.21)

Сьогоднішній день розпочався позитивно. За розкладом, після 2-го уроку у нас була "Хвилина спілкування", Ірина Сергіївна попрохала мене її провести. На ній я нагадала учням про творчі роботи на які потрібно зареєструватися, також у деяких учнів зібрала картки криворіжця і ксерокопії паспортів.

Розклад 11-А (24.09.21):  

Аналіз уроків.

Урок №1 (4 за розкладом)

11 - Г клас.  Алгебра. Тема уроку : "Показникові нерівності". 

Даний урок проводила я. Урок проходив на паралелі, а саме у 11 - Г класі. Ми з учнями почали вивчати нову тему. 

Спочатку я навела приклади показникових нерівностей, далі розглянули теорему та наслідок з неї. Для кращого сприйняття, матеріал було подано у вигляді презентації. 

Учні в зошит занотували собі правила у вигляді схеми:


Після розглянутого теоретичного матеріалу, я на декількох прикладах показала, як застосовувати його при розв'язуванні нерівностей. 

Учні все зрозуміли і почали ланцюжком працювати біля дошки за підручником. На подібних завданнях, я викликала учнів паралельно до дошки. Якщо з'являвся новий прийом у якомусь з номерів, перший приклад я демонструвала та пояснювала. 

Учні з інтересом сприймали матеріал. Дисципліна на уроці була чудова. Наприкінці, я задала домашнє завдання за підручником.


Урок №2 (6 за розкладом)

11 - А клас.  Алгебра. Тема уроку : "Показникові нерівності (продовження)". 

Оскільки тема вже не є новою, учні добре сприймають матеріал. Вчитель демонструє на дошці складніші завдання з підручника.

Учні задають питання, вчитель поясює незрозумілі моменти. Далі діти працюють біля дошки. Якщо певне завдання має не один спосіб розв'язання, то другий спосіб показує вчитель. На деяких номерах учні працюють паралельно на дошці. 

У цей же час вчитель ходить поміж рядів і відповідає на питання, які виникають в учнів за партами. 

На домашнє завдання вчитель задає підготуватися до самостійної роботи і розв'язати подібні завдання до тих, що вирішували у класі.

Після уроків я проводила соціометрію в 11-А класі.

Також сьогодні, ми з деякими учнями залишилися оформлювати класний куточок. Думаю у нас це вийшло дуже гарно! Доречі, у правому верхньому куті, знаходиться власноруч виконана поробка учениці 11-А класу - Катерини Фурзенко, вона займається хенд-мейдом і завжди вигадує, щось цікаве для дизайну класу.

Немає коментарів:

Дописати коментар