Розклад 11-А (12.10.21):
11 - А клас. Зарубіжна література. Тема уроку : "Михайло Булгаков (1891-1940) "Майстер і "Маргарита"".
На початку уроку, вчитель проводить невеличку самостійну роботу, яка триває 5 хвилин.
Далі, деякі учні почерзі виступають зі своїми повідомленнями, вчитель підсумовує і доповнює кожну доповідь, а також задає додаткові питання виступаючим.
Після цього, учні відкривають підручники і тезисно виписують у зошит життєвий і творчий шлях Булгакова.
Наприкінці, вчитель підводить підсумок уроку і проводить фронтальне опитування деяких учнів, які були неуважними на уроці. Марина Валеріївна, задає домашнє завдання і виставляє оцінки.
11 - А клас. Фізика. Тема уроку : "Лабораторна робота № 3 "Вимірювання температурного коефіцієнту опору металів"".
На початку уроку учениця роздає зошити, учні записують тему, мету, обладнання і хід роботи. Метою даної роботи є експерементально довести залежність електричного опору металевого провідника від температури є лінійною, визначити температурний коефіцієнт опору міді.
Вчитель використовує для наочності презентацію. Пояснює, що потрібно виконати в роботі, усно пояснює наступні кроки в роботі, які повинні виконати учні. Дає завдання накреслити таблицю у яку учні будуть заносити власні результати.
Дар'я Борисівна ходить між рядами та контролює все, що відбувається в зошитах у дітей. Далі пропонує дітям переглянути відео з дослідом.
Вчитель підштовхує на правильні думки. Учні записують аналіз експерименту та його результатів, а також роблять висновок у формі відповідей на питання.
Далі, учні все відкладають на край парти і після написання висновку, починається диктант по теоретичним визначенням. Після того, як учні здали зошити, вони йдуть ланцюжком до дошки розв'язувати задачі за збірником.
Мета:
- навчальна: показати методику проведення позакласного заходу із застосуванням інтерактивних технологій навчання, створення умов для підвищення мотивації до вивчення предмету.
- розвивальна: сприяння формуванню інформаційної культури, логічного мислення, колективної творчої активності.
- виховна: виховувати здатність до взаємодії, швидкості реакції в неординарних ситуаціях, вміння гідно вести суперечку, волі до перемоги та поваги до суперника.
Немає коментарів:
Дописати коментар