22 День педагогічної практики (12.10.21)

 Розклад 11-А (12.10.21):




Аналіз уроків.
Урок №1 (3 за розкладом)

11 - А клас.  Зарубіжна література. Тема уроку : "Михайло Булгаков (1891-1940) "Майстер і "Маргарита""

На початку уроку, вчитель проводить невеличку самостійну роботу, яка триває 5 хвилин.

Далі, деякі учні почерзі виступають зі своїми повідомленнями, вчитель підсумовує і доповнює кожну доповідь, а також задає додаткові питання виступаючим.

Після цього, учні відкривають підручники і тезисно виписують у зошит життєвий і творчий шлях Булгакова.

Наприкінці, вчитель підводить підсумок уроку і проводить фронтальне опитування деяких учнів, які були неуважними на уроці. Марина Валеріївна, задає домашнє завдання і виставляє оцінки. 


Урок №2 (4 за розкладом)

11 - А клас.  Фізика. Тема уроку : "Лабораторна робота № 3 "Вимірювання температурного коефіцієнту опору металів"". 

На початку уроку учениця роздає зошити, учні записують тему, мету, обладнання і хід роботи. Метою даної роботи є експерементально довести залежність електричного опору металевого провідника від температури є лінійною, визначити температурний коефіцієнт опору міді.

Вчитель використовує для наочності презентацію. Пояснює, що потрібно виконати в роботі, усно пояснює наступні кроки в роботі, які повинні виконати учні. Дає завдання накреслити таблицю у яку учні будуть заносити власні результати.

Дар'я Борисівна ходить між рядами та контролює все, що відбувається в зошитах у дітей. Далі пропонує дітям переглянути відео з дослідом.

Вчитель підштовхує на правильні думки. Учні записують аналіз експерименту та його результатів, а також роблять висновок у формі відповідей на питання. 

Далі, учні все відкладають на край парти і після написання висновку, починається диктант по теоретичним визначенням. Після того, як учні здали зошити, вони йдуть ланцюжком до дошки розв'язувати задачі за збірником.

Сьогодні після уроків, між шкільними командами проходила інтелектуальна гра "Що? Де? Коли?", у якій взяли участь 16 команд.
Також сьогодні після уроків, з учнями, що залишилися ми провели позакласний захід з інформатики конкурсу-гри «INFOQUEST».

Мета:

- навчальна: показати методику проведення позакласного заходу із застосуванням інтерактивних технологій навчання, створення умов для підвищення мотивації до вивчення предмету.


- розвивальна: сприяння формуванню інформаційної культури, логічного мислення, колективної творчої активності. 


- виховна: виховувати здатність до взаємодії, швидкості реакції в неординарних ситуаціях, вміння гідно вести суперечку, волі до перемоги та поваги до суперника.

Немає коментарів:

Дописати коментар