3 День педагогічної практики (15.09.21)

Сьогоднішній день розпочався позитивно. 

Класний керівник перевірила присутніх і потом діти пішли на урок.

Розклад 11-А (15.09.21):  

Аналіз уроків.

Урок №1 (1,2 за розкладом)

11- А клас.  Фізика. Тема уроку : "Робота та потужність електричного струму". 

Сьогодні я завітала на урок фізики, до Кіріченко Дар'ї Борисівни.

Урок почався з самостійної роботи, яка обмежена в часі, а саме триває 25 хвилин. Діти прибрали все з парт. Вчитель роздає друковані листочки та пояснює, що потрібно зробити в самостійній роботі, яка проходить по варіантах. Під час самостійної роботи у класі ідеальна тиша, діти між собою не спілкуються навіть пошепки, кожен мовчки працює самостійно. Вчитель на дошці малює схеми до останнього завдання. 

Далі одразу вчитель проводить аналіз самостійної роботи, ланцюжком діти читають завдання і дають відповіді, які вони вказали в самостійній роботі, всі разом обговорюють зі вчителем. На задачах, що були останніми при написанні самостійної роботи, учні йдуть до дошки та демострують, що потрібно було одержати у результаті.

Другий урок вчитель починає з опитування по домашньому завданню. Діти повинні були зробити конспект і вивчити його. Вчитель зібрала щоденники у тих, хто не готовий до уроку.

Далі учні записують правило у зошит і переходять до розв'язування задач. Під час вирішення задач діти пригадують раніше вивченні поняття.

Для наочності вчитель використовує презентацію. 

Діти з презентації виписуюсь основні поняття та формули. 

Наприкінці вчитель задає домашнє завдання.

Учні працюють за підручником та збірником:



Урок №2 (5,6 за розкладом)

11- А клас.  Алгебра. Тема уроку : "Показникові рівняння (продовження)". 

Урок почався з перевірки домашнього завдання. Оскільки для учнів дана тема не є новою, тому учні одразу почали працювати біля дошки. На уроці учні працюють перважно самостійно, вони лише звіряються з дошкою, вчитель контролює все, що відбувається на дошці. 

Завдання у підручнику ускладнюються, а тому з'явилася необхідність пояснити новий прийом біля дошки. Вчитель демонструє початок прикладу та розповідає його особливість, далі діти швидко розуміють і працюють у звичайному для них темпі. 

За 2 уроки учні встигли вирішити досить багато номерів.

Також, сьогодні я перевіряла дві самостійні роботи 11-А класу за темою "Показникові функції".

Доречі, сьогодні, я вже надіслала Ірині Сергіївні теми творчих робіт, які вона попрохала мене знайти.

У школі проходила виставка з учнівськими роботами, присвячена 246-тій річниці нашого міста.

Після уроків я провела з учнями профорієнтаційн роботу. Мені було цікаво, чим учні хочуть займатися в майбутньому та ким мріють бути. Майже всі учні вже вирішили куди планують вступати. Але дехто розглядає варіанти, тому для кращого розуміння себе, я запропонувала тестування, яке вони проходили в режимі онлайн, кожен самостіно. Даний тест містить 20 запитань, які орієнтовані на визначення схильностей людини. Після його проходження, можна дізнатися, що підходить саме тобі: робота з людьми, програмування чи написання музики.

Немає коментарів:

Дописати коментар