17 День педагогічної практики (05.10.21)

 Розклад 11-А (05.10.21):



Аналіз уроків.
Урок №1 (3 за розкладом)

11 - А клас.  Геометрія. Тема уроку : "Піраміда"

На початку уроку, я оголосила тему.

На етапі актуалізації опорних знань я провела фронтальне опитування, по вивченому матеріалу.
Далі я почала пояснювати новий для учнів матеріал, вони уважно слухали та записували означення піраміди в зошит.
Після розглянутого теоретичного матеріалу ми починаємо розв'язувати завдання з підручника. Учні працюють ланцюжком біля дошки.
На етапі рефлексії я провела фронтальне опитування, по матеріалу, який щойно вивчався на уроці.

1) Дайте означення піраміди.

2) Бічні ребра піраміди рівні. У яку точку проектується її вершина?

3) Яку найменшу кількість граней може мати піраміда?

4) Серед наведених нижче тверджень укажіть правильні:

а) існує піраміда, яка має 125 ребер;

б) існує піраміда, яка має 125 граней;

в) якщо в піраміді бічні ребра утворюють з висотою рівні кути, то її вершина проектується в центр кола, вписаного в основу;

г) якщо висоти всіх бічних граней, проведені із вершини піраміди, рівні, то основа висоти — центр кола, вписаного в основу;

д) якщо бічні ребра піраміди рівні і в основі лежить тупокутний трикутник, то основа висоти лежить поза основою;

е) якщо бічні ребра піраміди рівні і в основі лежить прямокутний трикутник, то основа висоти піраміди лежить всередині основи;

є) піраміда може мати дві бічні грані, які перпендикулярні до основи;

ж) піраміда може мати три бічні грані, які перпендикулярні до основи;

з) якщо одна з бічних граней піраміди перпендикулярна до основи, то висота піраміди збігається з висотою однієї грані;

й) піраміда може мати два бічні ребра, перпендикулярні до основи;

і) сума всіх плоских кутів n-кутної піраміди дорівнює 360°(n - 1);

κ) існує піраміда, яка має 18 плоских кутів. 

Наприкінці задаю домашнє завдання з підручника.
На уроці діти була чудова дисципліна, діти були уважні та сконцентровані на даній темі, тому більшість була задоволена  уроком.



Урок №2 (6 за розкладом)

11 - А клас.  Фізика. Тема уроку : "Аналіз самостійної роботи. Підготовка до контрольної роботи". 

Вчитель на початку уроку називає оцінки за лабораторну та самостійну роботу і виставляє їх у щоденники, далі відмічає відсутніх. 

Потім усно проходить аналіз самостійної роботи. Після цього, учні йдуть до дошки розв'язувати задачі.

Де потрібно вчитель підвищує голос або хвалить того чи іншого учня. На домашнє завдання Дар'я Борисівна задає підготуватися до контрольної роботи, а саме повторити параграфи 1-3.

Сьогодні, на уроках я перевіряла зошити та займалася заготовками на виховну годину.

Після уроків я попрохала учнів трохи затриматися, щоб ми провели анкетування "Виявлення рівня згуртованості дитячої групи". Вони з радістю погодилися. Після опрацювання результатів, я зрозуміла, що клас дуже згуртований, учні класу добре ставляться один до одного, завжди підтримують та допомагають один одному. Майже на всіх анкетах вийшов "високий рівень згуртованості".

Немає коментарів:

Дописати коментар