Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.
Сьогодні я зробила для себе багато висновків стосовно саморегуляції власної діяльності учнями та диференційованого навчання. Це питання раджу всім детально розглянути, оскільки навантаження на вчителя суттєво зменшується, якщо він організовуючи свою роботу зможе покладатися на учнів. Тому потрібно детально проаналізувати всі методи впливу на учнів, які будуть орієнтованими на те, щоб навчитися спрямовувати себе у навчанні.
При виконанні учнями навчальних проектів, я розглядатиму створення для них різних умов. Коли навчальні потреби всіх учнів задовольняються, в них підвищується мотивація навчання та покращуються їхні оцінки.
Учням з обмеженими можливостями буде надано додатковий час для виконання окремих завдань, змінені та уточнені цілі навчання, модифіковані завдання, об’єднання в групи проводитиметься за особливими критеріями, використовуватимутсья спеціальні методи чи технології.
Обдарованим учням будуть даватись складніші завдання, що потребують поглибленого вивчення, продовження дослідження споріднених тем на вибір учня, а також довготривалі завдання чи проекти, завдання на синтез, аналіз. Учні отримають додаткові завдання, включаючи самостійні дослідження, незалежне самостійне вивчення, різноманітні варіанти.
Також сьогодні я доповнила свою презентацію трьома оргдіаграмами.
А ще створила власну вправу на LearningApps, на тему "Трикутники".
Немає коментарів:
Дописати коментар