Сьогодні об 11:00, я проводила практичне заняття для студентів групи МІ-19 на тему: "Календарне та перспективно-тематичне планування теми "Подільність натуральних чисел"".
Протягом практичного заняття я активно взаємодіяла з аудиторією студентів, актуалізувала їхні знання з попередніх тем та теми практичного заняття, сприяла обговоренню проблемних питань. Теоретичний матеріал та необхідні до виконання завдання викладались у доступній для аудиторії формі. Кількість вправ була адаптованою до відведеного на заняття часу.
Я дотримувалася послідовності в проведенні заняття, використовуючи поетапне обговорення, сприймання, розуміння, закріплення й застосування студентами навчального матеріалу.
Під час практичного заняття використовувались наступні методи та прийоми навчання: бесіда (фронтальна, проблемна, дискусія), розповідь студента, повідомлення, виконання індивідуальних завдань, виконання практичних завдань (індивідуальних завдань, вправ), узагальнення, порівняння.
Оцінювання роботи студентів проводилося відповідно до критеріїв, об’єктивно й аргументовано. Продумано й своєчасно задано домашнє завдання, його зміст випливає зі змісту практичного заняття, носить творчий характер, активізує студентів продовжувати самостійне вивчати теми та укладати висновки, поглиблювати й завершувати роботу, розпочату в аудиторії.
Я вміло керувала голосом та дикцією з емоційно-забарвленим тоном. Якість знань, умінь і навичок студентів неоднорідна, але в переважній більшості група усвідомлювала матеріал і з легкістю виконувала вправи, проявляла активність та ініціативу, щодо обговорюваних питань.
Немає коментарів:
Дописати коментар