День розпочався, як завжди чудово, я в піднесеному настрої була присутня на всіх уроках свого класу. І сьогодні, нарешті, настав той день, коли я стала на місце, про яке мріяла всі 4 курси свого навчання.
Аналіз уроків.
Урок №1 (1 за розкладом)
Школа №95. 7 - А клас. Українська мова. Тема уроку : "Прислівник (продовження)".
На уроці присутня одна підгрупа. На початку уроку вчитель повідомляє учням, що перевірила контрольну роботу. Вчитель виділяє зразкову роботу Єви Лисик, яка написана на 12 балів. Потім каже про всіх учнів в цілому, що загалом контрольна написана непогано. Роздає зошити. Запитує, чи є в учнів якісь питання з приводу контрольної. Оцінки одразу виставляє в щоденник. Далі учні повторюють, що таке "прислівник", оскільки, вони вивчали це на минулому уроці. Весь клас працює ланцюжком. Діти відповідають невпевнено. Вчитель оголошує тему уроку. Далі дуже виразно читає казку про прислівник, діти уважно слухають. Потім вчитель запитує: "Як ви вважаєте чи потрібен прислівник?". Потім Ганна Миколаївна читає для порівняння, вірш Максива Рилького "Мова" без прислівників, а потім з прислівниками.
На уроці присутня одна підгрупа. На початку уроку вчитель повідомляє учням, що перевірила контрольну роботу. Вчитель виділяє зразкову роботу Єви Лисик, яка написана на 12 балів. Потім каже про всіх учнів в цілому, що загалом контрольна написана непогано. Роздає зошити. Запитує, чи є в учнів якісь питання з приводу контрольної. Оцінки одразу виставляє в щоденник. Далі учні повторюють, що таке "прислівник", оскільки, вони вивчали це на минулому уроці. Весь клас працює ланцюжком. Діти відповідають невпевнено. Вчитель оголошує тему уроку. Далі дуже виразно читає казку про прислівник, діти уважно слухають. Потім вчитель запитує: "Як ви вважаєте чи потрібен прислівник?". Потім Ганна Миколаївна читає для порівняння, вірш Максива Рилького "Мова" без прислівників, а потім з прислівниками.
Максим Рильський - "Мова"
Як парость виноградної лози,
Плекайте мову. Пильно й ненастанно
Політь бур'ян. Чистіша від сльози
Вона хай буде. Вірно і слухняно
Нехай вона щоразу служить вам,
Хоч і живе своїм живим життям.
Прислухайтесь, як океан співає —
Народ говорить. І любов, і гнів
У тому гомоні морськім. Немає
Мудріших, ніж народ, учителів;
У нього кожне слово — це перлина,
Це праця, це натхнення, це людина.
Не бійтесь заглядати у словник:
Це пишний яр, а не сумне провалля;
Збирайте, як розумний садівник,
Достиглий овоч у Грінченка й Даля,
Не майте гніву до моїх порад
І не лінуйтесь доглядать свій сад.
Плекайте мову. Пильно й ненастанно
Політь бур'ян. Чистіша від сльози
Вона хай буде. Вірно і слухняно
Нехай вона щоразу служить вам,
Хоч і живе своїм живим життям.
Прислухайтесь, як океан співає —
Народ говорить. І любов, і гнів
У тому гомоні морськім. Немає
Мудріших, ніж народ, учителів;
У нього кожне слово — це перлина,
Це праця, це натхнення, це людина.
Не бійтесь заглядати у словник:
Це пишний яр, а не сумне провалля;
Збирайте, як розумний садівник,
Достиглий овоч у Грінченка й Даля,
Не майте гніву до моїх порад
І не лінуйтесь доглядать свій сад.
Потім вчитель читає вірш ще раз і діти виписують прислівники. Діти по черзі зачитують, що вони виписали.
Ганна Миколаївна роздає картки, діти мовчки працюють. На уроці ідеальна дисципліна. Потім вчитель на вибір викликає до себе деяких учнів з зошитом і ставить їм оцінки. Далі робота по варіантах, вчитель диктує по два речення кожному варіанту, дітям потрібно виконати синтаксичний розбір речення. Потім 4 учні демонструють на дошці ці речення.
Наприкінці, вчитель задає цікаве домашнє завдання.
Наприкінці, вчитель задає цікаве домашнє завдання.
Урок №2 (3 за розкладом)
Школа №95. 7 - А клас. Алгебра. Тема уроку : "Лінійна функція, її графік та властивості".
Підготовка до уроку дуже важливий момент концепції і організації уроку. Розмова з вчителем-методистом була для мене дуже корисною, оскільки Наталя Володимирівна не тільки дала поради щодо деяких моментів уроку, а й підтримувала морально. Також Наталя Володимирівна дала поради щодо того, як підвести учнів під основне поняття, поділилася своїм досвідом. Разом з нею ми визначили, який спосіб краще обрати , з чого почати, які поняття добре знайомі учням, а яким треба приділити більше уваги.
На початку уроку, я трохи хвилювалася, але потім мені вдалося опанувати себе і я відчула, що впевнено веду себе біля дошки. Я привіталася з класом, налаштувала дітей на роботу і оголосила тему уроку. Для перевірки домашнього завдання, я накреслила графік, дітям потрібно було заповнити таблицю, в цей час я пройшла по рядах і побачила хто з дітей добре орієнтується в матеріалі. Далі, для актуалізації опорних знань, я провела фронтальне опитування, діти активно відповідали на запитання.
Розповівши та продемонструвавши дітям новий матеріал, ми перейшли до засвоєння цього матеріалу, тобто почали розв'язувати усні та письмові вправи. Учні активно працювали біля дошки, підіймали руки і дуже гарно відповідали.
Потім, я запропонувала учням попрацювати в парах, по варіантах, учні з захопленням виконували це завдання та ділилися своєю токою зору, правильності розв'язання завдання. Наприкінці, я провела фронтальне опитування по вивченому матеріалу. Більшість дітей його засвоїла на високому рівні. А на домашнє завдання, я задала виконати вправу на LearningApps.org за посиланням https://learningapps.org/1575429 або за QR-Code.
Підготовка до уроку дуже важливий момент концепції і організації уроку. Розмова з вчителем-методистом була для мене дуже корисною, оскільки Наталя Володимирівна не тільки дала поради щодо деяких моментів уроку, а й підтримувала морально. Також Наталя Володимирівна дала поради щодо того, як підвести учнів під основне поняття, поділилася своїм досвідом. Разом з нею ми визначили, який спосіб краще обрати , з чого почати, які поняття добре знайомі учням, а яким треба приділити більше уваги.
На початку уроку, я трохи хвилювалася, але потім мені вдалося опанувати себе і я відчула, що впевнено веду себе біля дошки. Я привіталася з класом, налаштувала дітей на роботу і оголосила тему уроку. Для перевірки домашнього завдання, я накреслила графік, дітям потрібно було заповнити таблицю, в цей час я пройшла по рядах і побачила хто з дітей добре орієнтується в матеріалі. Далі, для актуалізації опорних знань, я провела фронтальне опитування, діти активно відповідали на запитання.
Розповівши та продемонструвавши дітям новий матеріал, ми перейшли до засвоєння цього матеріалу, тобто почали розв'язувати усні та письмові вправи. Учні активно працювали біля дошки, підіймали руки і дуже гарно відповідали.
Потім, я запропонувала учням попрацювати в парах, по варіантах, учні з захопленням виконували це завдання та ділилися своєю токою зору, правильності розв'язання завдання. Наприкінці, я провела фронтальне опитування по вивченому матеріалу. Більшість дітей його засвоїла на високому рівні. А на домашнє завдання, я задала виконати вправу на LearningApps.org за посиланням https://learningapps.org/1575429 або за QR-Code.
Також, сьогодні після уроків мені вдалося попрацювати з творчою групою щодо підготовки до Свята жіночності.
Немає коментарів:
Дописати коментар