Модуль 7

Цей модуль допоміг мені знайти відповіді на такі запитання:
    • Яким чином створення прикладу учнівської роботи допоможе мені пояснити учням мої очікування від проекту та покращити їх навчання?
    • Як я можу забезпечити досягнення учнями навчальних цілей при створенні ними комп’ютерних робіт до учнівського проекту?
    Дуже важливим етапом проектної роботи є створення вчителем прикладу учнівської роботи, завдяки якому можливо продемонструвати навички і знання, зв'язки із реальним світом та життям учнів.
    Для планування прикладу необхідно визначити основні запитання, продумати сценарій виконання проекту, встановити навчальні цілі. Важливо на своєму прикладі заохотити учнів до результативної праці.
    Зміна ролей корисна тим, що сам вчитель оцінює і час виконання, і складність питань, і рівень володіння та використання ІКТ. Створюючи завдання стає зрозумілим чи буде досягнута мета, чи чітко поставленні цілі.
    У процесі побудови уроку з використанням ІКТ визначальною є діяльність учнів, а головною функцією педагогічної згоди стає створення комунікативних умов, коли учитель своїми висловлюваннями і діями бере участь у створенні "критичних ситуацій", що ведуть до аналізу й розуміння змісту навчального матеріалу, способів пізнання. Вчитель керує взаємодією учнів, які представляють різні позиції й пізнавальні можливості.
    Дидактична ефективність даного уроку досить висока і дає вчителю змогу визначати й вивчати психолого-педагогічні феноменальні можливості окремих учнів, а учням - за умови системності використання даних методів навчання, очевидніше виявляти різні позиції, перешкоди, які виникають у процесі навчальної діяльності. Саме в такій формі уроку, за інтерактивними методами навчання та використання ІКТ, виникає зв'язок між змістом (темою уроку) і способом спільної та індивідуальної діяльності, між учнем і способом вирішення проблеми, ситуації, завдання.
    Необхідною складовою формування єдиного освітнього інформаційного простору, першим кроком до використання інноваційних та дистанційних технологій навчання у професійній діяльності вчителя є наявність Інтернету.
    Сьогодні існує безліч інформаційних матеріалів на електронних носіях: електронні довідники, енциклопедії, атласи, науково-популярні фільми тощо.
    Наявність у більшості бібліотек сучасного інформаційно-комунікаційного обладнання й доступу до Інтернет дає можливість учням набувати навичок пошуку, збирання інформації, її аналізу й використання для набуття освіти, а вчителі мають можливість ефективно вести пошук потрібних їм матеріалів у світовому просторі.
    Традиційна формула освітнього процесу "знання – вміння  навички" вже не спрацьовує повною мірою. Інформаційне суспільство вимагає від людини набуття здатності та вмінь самостійно здобувати і нестандартно використовувати знання, опановувати інформаційні технології їх пошуку, осмислення, поглиблення та застосування, які стають органічною потребою кожної людини.
    Щоб поглибити знання у сфері інформаційних технологій, навчитися застосовувати їх у процесі викладання різних навчальних предметів, багато вчителів обирає післядипломне навчання в галузі інформаційних технологій.
    У цьому модулі було створено учнівську публікацію, що дає змогу досягти конкретних навчальних цілей, які внесені до Плану вивчення теми.  
    Я думаю, що тільки ІКТ технології дають змогу  у повному обсязі представити результати роботи учнів, а нам, як вчителям оцінити їх роботу. На мою думку гідно представити результат своєї праці може людина, яка впевнено володіє ІКТ.
    У цьому модулі було створено учнівську презентацію, а також доповідь для звіту над проектом.

    У свою чергу, як завжди, працювала з  Планом вивчення теми та вносила до нього відповідні зміни.





    Немає коментарів:

    Дописати коментар