23 День педагогічної практики (13.10.21)

На початку дня у нас була хвилина спілкування, на якій я повідомила про те, що після уроків ми залишаємося у класі на виховну годину.

Розклад 11-А (13.10.21):




Аналіз уроків.
Урок №1 (1 за розкладом)

11 - А клас.  Англійська мова. Тема уроку : "Healthy Lifestyle"

На початку уроку, учні з флешки на комп'ютер відправляють свої виступи. Вчитель одразу збирає щоденники у тих, хто не готові до уроку. Учні починають свої виступи.

Протягом уроку вчитель говорить виключно англійською. Діти мають високий рівень знань, вільно спілкуються англійською. Після кожного виступу, вчитель задає додаткові питання, учні дуже гарно відповідають.

Наприкінці, вчитель задає домашнє завдання.


Урок №2 (4 за розкладом)

11 - А клас.  Фізика. Тема уроку : "Електричний струм в електролітах". 

На початку уроку вчитель перевіряє присутніх. Далі частково згадують матеріал 8-го класу. Вчитель проводить фронтальне опитування.

Учні пишуть означення електролітів та деякі інші важливі поняття. Вчитель для наочності демонструє презентацію.

Дар'я Борисівна наводить приклади з життя, стосовно теми уроку. Далі учні йдуть розв'язувати задачі, ланцюжком до дошки.

На домашнє завдання вчитель задає: "Застосування електролізу в побуті та техніці".

Сьогодні була проведена мною тематична класна година до Дня захисника України, метою якої є:

навчальна (дидактична): навчити оволодівати мистецтвом спілкування та навичками взаємодопомоги, пробуджувати у дітей щирий інтерес до всього корисного, морального;

- розвивальна: розвивати цілеспрямованість, наполегливість в досягненні мети, самостійність;

виховна: пропагандувати в підлітків ідею гендерної рівності, виховувати почуття колективізму, відповідальності за доручену справу, вміння працювати в команді, а також людяність, гуманізм у стосунках, доброзичливість, повагу до людей, великодушність, скромність та самопожертву.

Після уроків, дівчата одразу поспішили до класу, а хлопців ми попрохали не заходити у клас на перерві.

Ми з дівчатами все підготували і були готові зустрічати хлопців.

Напередодні дівчата підготували відео-привітання для хлопців.

Виховний захід був проведений у формі конкурсної програми. Даний захід ніс в собі більш розважальний зміст, ніж науковий. Вікторина складалася із п’яти конкурсів, фіналу і підбиття підсумків наприкінці.

Все проходило за поданим сценарієм без ніяких відхилень. Хочеться відмітити, що під час проходження гри діти вели себе досить дисципліновано, згуртовано і дружньо.

Виховний захід повністю відповідав віковим та індивідуальним особливостям учнів. Під час виховного заходу були проведені такі види діяльності як: бесіда, пояснення, дискусія та розповідь.

З самого початку заходу діти були позитивно налаштовані, активно брали участь у всіх конкурсах. Учні обрали капітанів команд – це були явні лідери класу. Захід був добре організованим і мав чітку структуру. Раціонально використавши час мені вдалося досягнути поставленої мети.

Поведінка учнів під час проведення виховного заходу була хорошою, але в деяких моментах виникали труднощі з дисципліною, оскільки це розважальна програма. Частіше всього це виникало у ті моменти,   коли потрібно було обирати учасників на певний конкурс, тому що багато хто хотів брати участь декілька разів, а я намагалася зробити так, щоб всі діти долучилися та взяли участь у конкурсах. Учні продемонстрували чудовий рівень знань та творчий підхід у деяких раундах. Відчувалась легкість, цікавість, інтерес, дружня атмосфера та звісно ж бажання перемогти

Отже, тема виховного заходу була розкрита повністю, мета заходу була досягнута. Захід проводився вільно і без ускладнень. Діти були активні і зацікавленні. Учні показали вміння працювати в колективі. Всі діти були в захваті та позитивно заряждені виходили з класу, а тому я впевнено можу сказати, що не помилилася з темою виховного заходу.

Наприкінці заходу дівчата влаштували солодкий стіл, подарували чашки і іменні ручки, які робили під замовлення. Доречі чашки у всіх хлопців були різні, дівчата обирали на свій розсуд, як вони бачать хлопців і, що в них за асоціації виникають, коли вони з ними спілкуються.

Немає коментарів:

Дописати коментар