В цей день ми навіть не здогадувались, що це буде останній день нашої чудової педагогічної практики. Ми були налаштовані на плідну роботу.
Аналіз уроків.Урок №1 (1 за розкладом)
Школа №95. 5 клас. Математика. Тема уроку : "Множення десяткових дробів".
Сьогодні я мала нагоду навчати дітей не лише свого класу, а і 5-го, класним керівником якого є Томіліна Олена В'ячеславівна. Мені пощастило, адже я потрапила на дуже цікаву тему і мені було про, що розповісти дітям. До того ж я підготувала урок на мультимедійній дошці, а це ще дужче підігрівало інтерес учнів до математики.
Оскільки учні вже не перший урок вивчають дану тему, то я одразу оголосила тему уроку. На етапі актуалізації опорних знань, для подальшої роботи, я попрохала дітей пригадати деякі властивості множення. Після цього, я запропонувала цікаву вправу, яку учень розв'язував біля дошки. А далі ми перейшли до відпрацювання та засвоєння навичок та знань учнів.
Діти активно працювали біля дошки. Після розв'язання багатьох вправ, я запропонувала учням розв'язати задачу самостійно. Також на уроці ми працювали з підручником. Наприкінці, я провела фронтальне опитування і задала дуже цікаву задачу практичного змісту на домашнє завдання. Діти та вчитель залишились в захваті від мого уроку.
Діти активно працювали біля дошки. Після розв'язання багатьох вправ, я запропонувала учням розв'язати задачу самостійно. Також на уроці ми працювали з підручником. Наприкінці, я провела фронтальне опитування і задала дуже цікаву задачу практичного змісту на домашнє завдання. Діти та вчитель залишились в захваті від мого уроку.
Урок №2 (3 за розкладом)
Школа №95. 7 - А клас. Алгебра. Тема уроку : "Система лінійних рівнянь".
Вчитель зайшла у чудовому настрої. І одразу приступила до роботи. Повідомила тему заняття. Провела самостійну роботу по варіантах.
Оскільки учні добре орієнтувалися в матеріалі, то почали працювати біля дошки. Витель знаходила до кожного індивідуальний підхід. Пояснювала як виконувати завдання, якщо не зрозуміло.
Вчитель зайшла у чудовому настрої. І одразу приступила до роботи. Повідомила тему заняття. Провела самостійну роботу по варіантах.
Оскільки учні добре орієнтувалися в матеріалі, то почали працювати біля дошки. Витель знаходила до кожного індивідуальний підхід. Пояснювала як виконувати завдання, якщо не зрозуміло.
Учні активно працювали на уроці.
Урок №2 (6 за розкладом)
Школа №95. 7 - А клас. Алгебра. Тема уроку : "Розв’язування систем лінійних рівнянь методом підстановки".
Напередодні, Наталя Володимирівна повідомила мене про те, що в цей день в моєму класі буде два уроки алгебри. Один з них, замість російської мови, у звязку з відсутністю вчителя, попередила про те, що його буду проводити я. Тому до уроку я була готова завчасно. На початку уроку я налаштувала увагу і оголосила тему. Далі я створила проблемну ситуацію під час розв'язання якої діти дійли до висновку, що тих знань, що в них є зараз вже не достатньо, щоб розв'язати одну з систем, а тому виникає необхідність познайомитися з новим методом розв'язання лінійних рівнянь - методом підстановки. Після цього я провела фронтальне опитування, а потім ми перейшли до розв'язання елементарних усних вправ. Далі, я на прикладі продемонструвала, що значить розв'язати систему лінійних рівнянь методом підстановки і познайомила учнів з алгоритмом розв'язання. Пояснила в яких випадках зручно користуватися саме цим методом. Після наглядного прикладу ми перейшли до розв'язання письмових вправ. Учні по черзі працювали біля дошки, проговорюючи алгоритм розв'язання для кращого засвоєння. Наприкінці уроку я задала домашнє завдання і потім запропонувала вирішити кросворд, щоб перевірити набуті до цього знання.
Напередодні, Наталя Володимирівна повідомила мене про те, що в цей день в моєму класі буде два уроки алгебри. Один з них, замість російської мови, у звязку з відсутністю вчителя, попередила про те, що його буду проводити я. Тому до уроку я була готова завчасно. На початку уроку я налаштувала увагу і оголосила тему. Далі я створила проблемну ситуацію під час розв'язання якої діти дійли до висновку, що тих знань, що в них є зараз вже не достатньо, щоб розв'язати одну з систем, а тому виникає необхідність познайомитися з новим методом розв'язання лінійних рівнянь - методом підстановки. Після цього я провела фронтальне опитування, а потім ми перейшли до розв'язання елементарних усних вправ. Далі, я на прикладі продемонструвала, що значить розв'язати систему лінійних рівнянь методом підстановки і познайомила учнів з алгоритмом розв'язання. Пояснила в яких випадках зручно користуватися саме цим методом. Після наглядного прикладу ми перейшли до розв'язання письмових вправ. Учні по черзі працювали біля дошки, проговорюючи алгоритм розв'язання для кращого засвоєння. Наприкінці уроку я задала домашнє завдання і потім запропонувала вирішити кросворд, щоб перевірити набуті до цього знання.
Ми залишилися в захваті від цієї практики. Це був дуже корисний досвід для нашої майбутньої професійної діяльності.
Немає коментарів:
Дописати коментар