Модуль 11

Завершився тренінг. Час пролетів надзвичайно швидко, дізналися багато нового, ми нарешті закінчили свої проекти і мали змогу їх презентувати!
Щиро дякую нашому тренеру, Ірині Василівні Ловяновій, за чудовий тренінг, корисні настанови, цікаві поради та за організацію плідної командної співпраці.
З усього того, чому я навчилася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде створення учнівських проектів. Учитель, орієнтований на реалізацію проектної діяльності, повинен не лише добре знати свій навчальний предмет, а й бути компетентним в інших галузях науки, бачити точки їх зіткнення. Окрім того, педагог повинен добре знати можливості своїх учнів, їх нахили, здібності, конкретні уміння, інтереси та бажання.
Переглянувши всі Блоги та Портфоліо учасників моєї групи, хочу привернути вашу увагу на один із найкращих ПРОЕКТІВ: ЛИСУНЕНКО АНАСТАСІЇ, у якому висвітлені цікаві матеріали та представлено багато корисної інформації.
Також пройшовши весь курс "Intel Навчання для майбутнього", тепер я з впевненістю можу сказати, що ІКТ дуже впливає на ефективність навчально-виховного процесу:
  • зростання впливу виступу на аудиторію, оскільки значний обсяг інформації сприймається зоровими та слуховими рецепторами одночасно;
  • полегшення розуміння і сприйняття поданого матеріалу;
  • запам'ятовування навчального матеріалу на значний період;
  • збільшення психологічної вірогідності прийняття правильних висновків, суджень, узагальнень;
  • скорочення часу на розкриття проблеми.
ІКТ – це інструмент для того, щоб ввести майбутнє в школу сьогодні. З точки зору дидактики ІКТ дають змогу:
  • зробити навчання більш інтенсивним і, головне, ефективним за рахунок реалізації можливостей мультимедіа-навчальних систем до дієвого і наочного подання навчального матеріалу;
  • індивідуалізувати навчання для максимальної кількості дітей з різними стилями навчання та різними можливостями сприйняття, включаючи “тугодумів”, соціально занедбаних, дітей із спеціальними потребами і дітей, що живуть у віддалених районах;
  • створювати сприятливу атмосферу для спілкування, обміну та взаємодії як окремих учнів, так і освітніх систем при збереженні національних і культурних особливостей країни.

Сучасність вимагає нових підходів до навчального процесу, нових методів, форм подання навчальної інформації. Вона вимагає, щоб над матеріалом, який вивчається, учень міг розмірковувати, бачити зв'язок з іншою інформацією і послідосність між нею. А також шукати відповіді на запитання, які виникають у процесі навчання, що збуджує процес мислення, яке призводить до бажаного запам'ятовування і сприяє розвитку пам'яті. 
В учнів зникає страх зробити помилку, а виникає прагнення виправити, знайти відповіді, щоб більше помилок не виникало. З'являється вміння вирішувати і виправляти власні помилки і помилки однокласників. Процес навчання стає процесом дослідження.


Також за весь час курсу, я вправно навчилася володіти Google-сервісами, це є дуже корисним досвідом у моєму житті, оскільки раніше я широко не використовувала їх у навчанні. Навички, що я набула під час даного тренінгу, дуже знадобляться для моєї майбутньої професійної кар'єри.
Пропоную до Вашої уваги презентацію захисту проекту на тему "Все навколо - трикутники".

Немає коментарів:

Дописати коментар