21 День педагогічної практики (11.10.21)

Ранок почався з невтішних новин. Сьогодні захворіла Дереза Ірина Сергіївна - класний керівник і вчитель математики 11-А класу. А це значить, що уроків математики на цьому тижні нажаль не буде. Але в мене з'явилася чудова можливість набратися нового досвіду і ще краще зрозуміти як це, бути класним керівником і вчителем математики та повністю самостійно працювати з класом. Напередодні, ввечорі Ірина Сергіївна мені написала список того, що потрібно буде робити впродовж дня. Тому в мої обов'язки сьогодні входило:

- відмітити відсутніх;

-зібрати гроші на харчування;

- здати гроші на харчування;

- подати заявку до їдальні;

- провести хвилину спілкування;

- провести урок алгебри.

Розклад 11-А (11.10.21) повинен був бути таким:

Але був таким:


Аналіз уроків.
Урок №1 (1 за розкладом)

11 - А клас.  Алгебра. Тема уроку : "Похідна показникової та логарифмічної функцій"

На початку уроку, я роздала зошити для самостійних робіт та повідомила, про те, що учні пишуть самостійну роботу з теми «Похідні показникової та логарифмічної функцій».

Декілька хвилин даю учням налаштуватись і пригадати все вивчене з даної теми. Далі учні прибирають все зайве з парт і я роздаю друковані листочки з завданнями та пояснюю, що потрібно виконати в роботі.


Наприкінці пропоную учням виконати вправу "Метелик":
"Заплющте очі і слухайте мій голос. Дихайте глибоко і спокійно. Уявіть собі, що ви сидите на галявині у прекрасний літній день. Просто перед собою бачите чудового метелика, який пурхає із квітки на квітку. Простежте за рухами його крил. Рухи легкі та граціозні. Тепер нехай кожен уявить, що він метелик, що в нього гарні великі крила. Відчуйте, як ваші крила повільно і плавно рухаються вгору-вниз. Насолоджуйтеся відчуттям ширяння в повітрі. А тепер гляньте на строкату галявину, над якою летите. Подивіться, скільки на ній яскравих квітів. Знайдіть очима найгарнішу квітку й поступово починайте наближатися до неї. Ви вже відчуваєте її аромат… Повільно і плавно ви сідаєте на м’яку пахучу середину квітки. Вдихніть ще раз її пахощі і… розплющте очі. Розкажіть про свої відчуття."
Наприкінці задаю домашнє завдання з підручника.
На уроці була чудова дисципліна, діти були уважні та сконцентровані на даній темі, тому більшість була задоволена  уроком.
Урок №2 (3 за розкладом)

11 - А клас.  Хімія. Тема уроку : "Металічний звязок". 

На початку уроку, вчитель оголошує тему. Далі для наочнності вмикає відео. Та схематично зображує деякий матеріал на дошці. Потім Наталія Миколаївна разом з учнями обговорює все, про, що йшла мова у відео.

Вчитель пояснює певні моменти, дає відповіді на запитання учнів. Учні розслаблені, уважно слухають вчителя.

Наприкінці уроку вчитель вмикає подібні завдання, які будуть на контрольній роботі і з учнями їх вирішують.
Після другого уроку пройшла хвилина спілкування, на якій ми обговорювали подальші плани на тиждень, оскільки він пройде без Ірини Сергійвни.
Сьогодні після уроків я залишила дівчат і ми обговорювали яким чином будемо вітати хлопців з 14 жовтня.

Немає коментарів:

Дописати коментар