13 День педагогічної практики (24.11.21)

Сьогодні я проводила практичне заняття на тему: «Розгорнутий план-конспект уроку теми «Ознаки подільності на 2, 10, 5»» для студентів групи МІ-19.

Я привіталася зі студентами, підготувала студентів до роботи. Цей етап не займає багато часу, але дуже важливий для мобілізації уваги студентів та внутрішньої готовності до перевірки знань, отриманих на попередньому занятті і вивчення нового матеріалу.

Завдання другого етапу уроку - встановити правильність і усвідомленість засвоєних на попередньому занятті знань. Я потроху опитала всіх присутніх. Якщо студент вагається з відповіддю, пропонувала іншим допомогти йому з формулюваннями, щось додати, висловити свою точку зору, сама допомагала і направляла хід думок студентів. 

Далі я повідомила тему заняття. Завдання цього етапу-організувати і направити до мети пізнавальну діяльність студентів. Час від часу я акцентувала увагу на важливих фактах: «А ось тут давайте детальніше», «Це дуже важливо». Таким чином, я звертала увагу студентів на якісь значущі, ключові факти, що є ключем до розв'язання якогось питання, проблеми.  

Це мотивує студентів, сприяє виробленню в них вміння виділяти головні думки, суттєві сторони досліджуваного матеріалу, вчить їх мислити аналітично, складаючи з окремих епізодів цілісну картину.

Потрібно відзначити, що студенти активно включаються в обговорення питань, що я задавала, не соромляться висловлювати свої думки. Я заохочувала таку активність схвалюючими фразами: «Молодець», «Правильно», «Так, саме так» і т.д.

Я досить впевнено і уміло трималася перед групою. До студентів ставилася з повагою, дотримувалася тактовністі. Давала вказівки студентам правильно, її мова чітка. До окремих студентів застосовувала індивідуальний підхід.
Таким чином, основні завдання заняття були сформульовані чітко і ясно. Я демонструвала приклади  завдань доступно, пояснюючи важливі для розуміння студентами моменти, вказувала і виправляла помилки в процесі виконання роботи студентами.  
Правильно підібрані вправи за рівнями складності дозволяють нарощувати складність у міру засвоєння матеріалу.
Я дотримувалася дидактичних принципів навчання і виховання: активності, наочності навчання, систематичності, послідовності, доступності.  
Час заняття доцільно розподілено за рівнями складності. 
У процесі практичного заняття всі завдання виконані на  високому  рівні,     виконані освітні, виховні і розвиваючі завдання.

Немає коментарів:

Дописати коментар