Сьогодні я проводила практичне заняття на тему: «Розгорнутий план-конспект уроку теми «Ознаки подільності на 2, 10, 5»» для студентів групи МІ-19.
Я привіталася зі студентами, підготувала студентів до роботи. Цей етап не займає багато часу, але дуже важливий для мобілізації уваги студентів та внутрішньої готовності до перевірки знань, отриманих на попередньому занятті і вивчення нового матеріалу.
Завдання другого етапу уроку - встановити правильність і усвідомленість засвоєних на попередньому занятті знань. Я потроху опитала всіх присутніх. Якщо студент вагається з відповіддю, пропонувала іншим допомогти йому з формулюваннями, щось додати, висловити свою точку зору, сама допомагала і направляла хід думок студентів.
Далі я повідомила тему заняття. Завдання цього етапу-організувати і направити до мети пізнавальну діяльність студентів. Час від часу я акцентувала увагу на важливих фактах: «А ось тут давайте детальніше», «Це дуже важливо». Таким чином, я звертала увагу студентів на якісь значущі, ключові факти, що є ключем до розв'язання якогось питання, проблеми.
Це мотивує студентів, сприяє виробленню в них вміння виділяти головні думки, суттєві сторони досліджуваного матеріалу, вчить їх мислити аналітично, складаючи з окремих епізодів цілісну картину.
Потрібно відзначити, що студенти активно включаються в обговорення питань, що я задавала, не соромляться висловлювати свої думки. Я заохочувала таку активність схвалюючими фразами: «Молодець», «Правильно», «Так, саме так» і т.д.
Немає коментарів:
Дописати коментар