Сьогодні, я відвідала лекційне та практичне заняття Олександри Денисівни на тему: «Елементи кореляційного та регресійного аналізу».
Олександра Денисівна дотримувалася послідовності в проведенні заняття, використовуючи поетапне обговорення, сприймання, розуміння, закріплення й застосування студентами навчального матеріалу.
Після проведених Олександрою Денисівною занять, Тетяна Григорівна запросила мене на конференцію, щодо обговорення проглянутих занять, щоб я висловила свої зауваження та рекомендації.
Також сьогодні я складала звіт про виконання завдання з психології пари, яку проводила Олександра Денисівна.
Сьогодні, я відвідала лекційне заняття Анастасії Сергіївни на тему: «Нелінійна кореляція: квадратична функція, логарифмічна і експоненціальна».
Анастасія дотримувалася послідовності в проведенні заняття, використовуючи поетапне обговорення, сприймання, розуміння, закріплення й застосування студентами навчального матеріалу.
Практикантка демонструвала ґрунтовне знання дисципліни, вміло керувала голосом та дикцією з емоційно-забарвленим тоном.
Також, сьогодні я мала можливість відвідати практичне заняття своєї колеги Анастасії Миколаївни з теорії ймовіності на тему: "Коефіцієнт кореляції Пірсона".
Протягом практичного заняття Анастасія активно взаємодіяла з аудиторією студентів, актуалізувала їхні знання з попередніх тем та теми практичного заняття, сприяла обговоренню проблемних питань. Теоретичний матеріал та необхідні до виконання завдання викладались у доступній для аудиторії формі. Кількість вправ була адаптованою до відведеного на заняття часу.
Анастасія дотримувалася послідовності в проведенні заняття, використовуючи поетапне обговорення, сприймання, розуміння, закріплення й застосування студентами навчального матеріалу.
Практикантка демонструвала ґрунтовне знання дисципліни, вміло керувала голосом та дикцією з емоційно-забарвленим тоном. Якість знань, умінь і навичок студентів неоднорідна, але в переважній більшості група усвідомила й з легкістю виконувала вправи, проявляла активність та ініціативу щодо обговорюваних питань.
Немає коментарів:
Дописати коментар