11 День педагогічної практики (27.09.21)


Розклад 11-А (27.09.21):  

Аналіз уроків.

Урок №1 (1 за розкладом)

11 - А клас.  Алгебра. Тема уроку : "Показникові нерівності (продовження)". 

Оскільки дана тема для учнів не є новою. Тому діти одразу почали працювати біля дошки. Все, що на ній відбувалося вчитель проговорювала та пояснювала. Якщо у когось з учнів виникали питання, вчитель індивідуально підходила і відповідала на питання.

Також була самостійна робота по варіантах.


Урок №2 (2 за розкладом)

11 - А клас.  Алгебра. Тема уроку : "Логарифми та їх властивості". 

На початку уроку, я оголосила тему.


На етапі актуалізації опорних знань була проведена вправа "Закінчи речення".
Далі я почала пояснювати новий для учнів матеріал, вони уважно слухали та записували означення та основні властивості логарифму у зошит.
Після розглянутого теоретичного матеріалу ми починаємо розв
'язувати завдання з підручника. Учні працюють ланцюжком біля дошки.

На етапі рефлексії діти закінчують речення про себе, таким чином даючи мені зрозуміти сподобався їм урок і який у них настрій після нього.
Наприкінці задаю домашнє завдання з підручника.
На уроці була чудова дисципліна, діти були уважні та сконцентровані на даній темі, тому більшість була задоволена  уроком.

Урок №3 (4 за розкладом)

11 - А клас.  Фізика. Тема уроку : "Електрорушійна сила. Закон Ома для повного кола". 

Урок почався з усного опитування. Після того, як Дар'я Борисівна опитала всіх учнів, вони почали працювати біля дошки над задачами. 


Вчитель дуже гарно пояснює суть задач. Протягом уроку задає учням багато питань. Учні коментують, що відбувається на дошці. Вчитель веде себе досить строго, але справедливо по відношенню до учнів. Наприкінці задає домашнє завдання.

Після другого уроку була хвилина спілкування, яку проводила я. У школі проводиться голосування виборів до парламенту. Нам роздали бланки і учням потрібно було проголосувати за двох осіб.

Також сьогодні на 3-му уроці Ірина Сергіївна попрохала мене зробити таблицю, хто з учнів, який предмет буде сдавати на ЗНО.

Також сьогодні я опрацьовувала анкети, які діти заповнювали для соціометрії. Для кращого розуміння результатів, я попрохала учнів трохи затриматися, щоб ми провели анкетування на виявлення стосунків у колективі. Вони з радістю погодилися. Після опрацювання результатів, я зрозуміла, що стосунки у класі досить дружні.

Немає коментарів:

Дописати коментар