16 День педагогічної практики (10.03.20)

Сьогодні був дуже насичений день. Я навіть не помітила, як він промайнув. Всі події цього дня відбувалися дуже швидко. Я навіть на перервах не встигала відпочити. Сьогодні я зрозуміла, що значить "поринути в роботу з головою". На початку дня, перед уроками, була 15-хвилинка, яка присвячена дню пам'яті Тараса Григоровича Шевченка. Класний керівник роздрукувала портрет і почала запитувати в учнів, що вони знають про цю постать. Також, Тетяна Володимирівна провела дуже цікаву гру на хронологічну послідовність на дану тему.
Аналіз уроків.
Урок №1 (1 за розкладом)
Школа №95. 7 - А клас.  Геометрія. Тема уроку : Розв’язування вправ і задач з теми «Сума кутів трикутника». 
Ще на перерві, я підготвала дошку, накресливши на ній заготовки для уроку. Оскільки для дітей тема "Сума кутів трикутника" не була новою, то я одразу оголосила тему уроку. На етапі актуалізації опорних знань, для того, щоб діти пригадали деякі моменти, я роздала картки на кожну парту і учні працювали в парах. В цей же час учень біля дошки заповнював таку саму таблицю. 


Через 3 хвилини, пройшовши по рядах, переглянувши, що всі діти вже впоралися з цим завданням, я запропонувала звіритися з дошкою. Далі, діти працюють по варіантах за готовими рисунками, і паралельно з цим, по два учні виходять до дошки, знаходять градусні міри кутів трикутників. Далі учні працюють біля дошки, розв'язуючи завдання від простих до більш складних. 

Учні активно підіймають руки та проявляють інтерес до даної теми. Наприкінці, я запропонувала учням розв'язати кросворд, щоб перевірити, наскільки добре учні володіють теоретичним матеріалом. Після цього, задала домашнє завдання та подякувала за активність на уроці.

Урок №2 (2 за розкладом)
Школа №95. 7 - Г клас.  Геометрія. Тема уроку : Розв’язування вправ і задач з теми «Сума кутів трикутника».
Сьогодні, я мала змогу відвідати урок своєї колеги Наталі Ігорівни . Вчитель ще перед початком уроку підготувала дошку і зробила певні заготовки. 

Урок почався з усного виконання вправ, діти шукали градусні міри невідомих кутів трикутників. 


На першій половині уроку вчитель майже самостійно все записує біля дошки, діти лише допомагають з місця. Але, потім учні починають працювати біля дошки, коментуючи свої дії, вчитель корегує знання. 





Наталя Ігорівна дає вправи від простих до більш складних. В кожній наступній задачі додається, щось нове. Це дало змогу відпрацювати та закріпити ті знання, які були набуті на попередніх уроках та при виконані попередніх задач. Вчитель підтримує хорошу дисципліну. Більшість учнів задіяні, та активно працюють біля дошки. Наприкінці уроку вчитель підводить підсумки та дякує за плідну співпрацю. 


Урок №3 (3 за розкладом)
Школа №95. 5 клас.  Математика. Тема уроку : «Множення десяткових дробів».
Мені пощастило потрапити ще на один урок своєї колеги Наталі Ігорівни, але вже у п'ятому класі. На початку уроку класний керівник п'ятого класу - Томіліна Олена В'ячеславівна, представила дітям учителя, який сьогодні проведе у них урок.
Наталя Ігорівна проводила урок на мультимедійній дошці, це сприяло кращому запам'ятовуваню всього, що відбувалося на уроці. Вчитель оголошує тему уроку і одразу переходить до розв'язування прикладів. 







Діти в п'ятому класі дуже активні, тому проблем з тим, хто хоче працювати біля дошки не виникало. Дуже багато учнів під час цього уроку встигли вийти до дошки. 


Все відбувалося у помірному темпі. Дітям було цікаво. Наталя Ігорівна усміхнена, м'яка, ласкава до дітей. Учні дуже добре йдуть на контакт, навіть не зважаючи на те, що викладає предмет новий вчитель, це свідчить про те, що вчитель уважний і може знаходити до кожного учня індивідуальний підхід. Наприкінці, вчитель задала домашнє завдання та подякувала за урок. Загалом урок видався цікавий та насичений.

Немає коментарів:

Дописати коментар