19 День педагогічної практики (07.10.21)

 Розклад 11-А (07.10.21):



Аналіз уроків.
Урок №1 (1 за розкладом)

11 - А клас.  Алгебра. Тема уроку : "Логарифм та його властивості"

На початку уроку, вчитель зібрала телефони і учні почали писати самостійну роботу у вигляді диктанту.

Після цього, оскільки дома було добре вивчено теоретичний матеріал, учні почали працювати біля дошки ланцюжком над номерами з підручника. Вчитель ходить між рядами і контролює все, що відбувається у зошитах.

Вчитель відповідає на питання, які виникають в учнів.

Наприкінці вчитель задає домашнє завдання з підручника.


Урок №2 (2 за розкладом)

11 - А клас.  Фізика. Тема уроку : "Контрольна робота "Електричний струм. Закон Ома для повного кола"". 

Сьогодні урок почався з того, що вчитель оголосила про контрольну роботу і попрохала прибрати все зайве з парти. Дар'я Борисівна роздає зошити для контрольних робіт та друковані листочки з завданнями і пояснює, що потрібно виконати в роботі. На уроці ідельна дисципліна.


Після уроків, я провела позакласний захід з математики інтелектуальної гри "Математичний Бум".

Мета:

- навчальна: повторити теоретичний матеріал з математики, виконувати різні види завдань, обчислювати, порівнювати, давати відповіді на запитання по темі; застосовувати набуті вміння та навички щодо вирішення проблеми, розвивати уміння аналізувати, пояснювати, логічно мислити, переходити на математичну мову, висловлювати думку, застосовувати досвід під час виконання практичних завдань, пов’язувати приклади із життєвими ситуаціями, виховувати уважність, активність, організованість, колективність, зацікавленість.

розвивальна:  розвивати інтелект учнів, уміння аналізувати, класифікувати, порівнювати, робити умовиводи за аналогією; формувати в учнів загально навчальні вміння: культуру мовлення, чіткість і точність думки, критичність мислення, здатність відчувати красу ідеї, методу розв'язання задачі або проблеми; формувати уявлення про ідеї і методи математики та її роль у пізнанні навколишнього світу, формувати навички математизації ситуацій.

- виховна: виховувати розуміння ролі математики в житті, розуміння важливості математичних знань; виховувати позитивні риси характеру: чесність і правдивість, наполегливість і силу волі, культуру думки і поведінки, відповідальність за доручену справу, ініціативу.


Немає коментарів:

Дописати коментар