10 День педагогічної практики (28.02.20)

День розпочався чудово. Діти привітно зустріли мене зранку і мій настрій від того став ще кращим.
Аналіз уроків.
Урок №1 (1 за розкладом)
Школа №95. 7 - А клас.  Алгебра. Тема уроку : "Функція". 
Оскільки з функціями діти працюють вже не перший урок, вчитель одразу почала з повторення у вигляді фронтального опитування. На деякі запитання учні відповідають "хором". Учень спізнився на урок, вчитель навіть не звернула увагу. Після того, як учні пригадали основні поняття, діти почитають працювати біля дошки. 

Вчитель викликає тих, кого вважає запотрібним. Деякі учні слабо орієнтуються в матеріалі. Коли учні на дошці допускали помилки, вчитель навмисно їх не виправляла і чекала доки діти самостійно знайдуть і виправлять. Далі, вчитель пропонує попрацювати з підручником. Нажаль, на цьому уроці вчитель та учні не користувалися лінійкою, як наслідок - неохайні графіки. Вчитель ходить по рядах і спостерігає за тим, щоб на уройці всі працювали. Запланований матеріал вчитель не встигла викласти дітям. Наприкінці, Наталя Володимирівна  задає домашнє завдання і повідомляє, що в понеділок буде алгебра, а у вівторок - геометрія.

Урок №2 (2 за розкладом)
Школа №95. 6 - А клас.  Математика. Тема уроку : "Множення раціональних чисел".
Сьогодні я мала змогу потрапити на урок своєї колеги Анастасії Олексіївни, яка викладає у 6-А класі. Вчитель починає з повтору правил. Діти дуже добре володіють матеріалом та добре відповідають на запитання.



Вчитель не лише проговорила правила, але і проілюструвала їх у вигляді картинки з правилами, що весь урок була перед обима учнів. Це сприяло кращому запам'ятовуванню.

В прикладах вчитель звертає увагу на окремі випадки. Грає з унями в математичну гру "Ромашка". Діти відповідають "хором", всім цікаво, по закінченню гри, Анастасія Олексіївна швидко повернула ідеальну дисципліну. 


Далі, вчитель пропонує попрацювати з підруником. Учні в хорошому темпі працюють біля дошки. 








Перед кожним прикладом учні проговорюють правило, для кращого запам'ятовування. 
Анастасія Олексіївна, привітна, усміхнена, тому дітям дуже цікаво на уроці. У класі невимушена атмосфера, діти розслаблені, постійно підтримують зв'язок із вчителем, спілкуються по темі.
Після відпрацювання багатьох прикладів, діти самостійно помітили закономірність. Вчитель ходить по рядах і одночасно спостерігає за роботою тих, хто працює біля дошки.


Наприкінці уроку, задає домашнє завдання.

Урок №3 (5 за розкладом)
Школа №95. 7 - А клас.  Інформатика. Тема уроку : Практична робота на тему "Створення діаграм. Аналіз даних поданих на діаграмі".
Оскільки на інформатиці, клас ділиться на підгрупи, то я потрапила до тієї половини дітей у яких викладає Олена В'ячеславівна. Вчитель  дуже позитивна, надихає дітей на роботу, справжній професіонал своєї справи. Сьогодні у дітей було практичне заняття. Вчитель на початку уроку розповіла, що потрібно зробити і учні приступили до роботи. Як я зрозуміла, практичні роботи у дітей проводяться однотипно, тому що учні одразу зрозуміли чим вони повинні займатися. На першій половині уроку учні проходили тест, в кінці тестування висвітлювався результат і вчитель одразу записувала собі оцінки, а у другій половині уроку, діти безпосередньо виконували практичні завдання. 





По завершенню уроку всі діти отримали різні оцінки.

Наприкінці навчального дня, я провела годину спілкування з питань захисту та профілактики захворювань. Діти уважно переглядали відео та активно обговорювали свої думки на цю тему. 





Медсестра школи у цей день завітала в усі класи і попрохала почепити в класний куточок роздруківку:
 

Немає коментарів:

Дописати коментар