На сьогоднішньому занятті
ми розглянули навички учнів ХХІ століття, а також я з великим задоволенням створила буклет про метод проектів для батьків, на основі того
матеріалу, що дізналася вчора.
Далі, заздалегідь спланувавши
концепцію свого буклету, продумала як яскраво та зрозуміло донести ідею та
розкрити суть "Методу проектів".
Метод проектів — технологія
організування навчання, за якої учні здобувають знання, набувають умінь і
навичок у процесі планування і виконання практичних завдань — проектів.
Цей модуль допоміг мені
проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а
саме:
· ентузіазм в роботі,
· зацікавленість дітей,
· зв'язок з реальним життям,
· виявлення лідируючих позицій учнів,
· наукова допитливість,
· вміння працювати в групі,
· самоконтроль,
· краща закріпленість знань,
· дисциплінованість.
Наприкінці
заняття всі остаточно визначилися зі своїми темами проекту, я підійшла до цього відповідально. Я обрала дуже цікаву тему: "Трикутники. Ознаки рівності трикутників" (геометрія 7 клас), а саме "Трикутники ". Творча назва моєї теми: "Все навколо - трикутники", цим самим я хочу показати, що навіть, якщо комусь здається, що геометрія є нецікавою або непотрібною в житті, то вони глибоко помиляються, і у своєму проекті я спробую це довести саме на темі "Трикутники".
На сьогоднішньому занятті
ми розглянули навички учнів ХХІ століття, а також я з великим задоволенням створила буклет про метод проектів для батьків, на основі того
матеріалу, що дізналася вчора.
Далі, заздалегідь спланувавши
концепцію свого буклету, продумала як яскраво та зрозуміло донести ідею та
розкрити суть "Методу проектів".
Метод проектів — технологія
організування навчання, за якої учні здобувають знання, набувають умінь і
навичок у процесі планування і виконання практичних завдань — проектів.
Цей модуль допоміг мені
проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а
саме:
· ентузіазм в роботі,
· зацікавленість дітей,
· зв'язок з реальним життям,
· виявлення лідируючих позицій учнів,
· наукова допитливість,
· вміння працювати в групі,
· самоконтроль,
· краща закріпленість знань,
· дисциплінованість.
· ентузіазм в роботі,
· зацікавленість дітей,
· зв'язок з реальним життям,
· виявлення лідируючих позицій учнів,
· наукова допитливість,
· вміння працювати в групі,
· самоконтроль,
· краща закріпленість знань,
· дисциплінованість.
Наприкінці
заняття всі остаточно визначилися зі своїми темами проекту, я підійшла до цього відповідально. Я обрала дуже цікаву тему: "Трикутники. Ознаки рівності трикутників" (геометрія 7 клас), а саме "Трикутники ". Творча назва моєї теми: "Все навколо - трикутники", цим самим я хочу показати, що навіть, якщо комусь здається, що геометрія є нецікавою або непотрібною в житті, то вони глибоко помиляються, і у своєму проекті я спробую це довести саме на темі "Трикутники".
Немає коментарів:
Дописати коментар