15 День педагогічної практики (01.10.21)

День почався дуже хвилююче, сьогодні я відчула справжню атмосферу свята, яке присвячене всім вчителям. І це було неймовірно! Завітавши в школу, при вході стояли старшокласники і зустрічали привітаннями та оплесками всіх учителів.

Піднявшись до класу, я побачила, що всі діти дуже дружньо чекають класного керівника, для привітань. Також були представники батьківського комітету, з якими я мала змогу познайомитися.

Коли Ірина Сергіївна зайшли до класу, її почали вітати, діти напередодні підготували дуже гарне відео, потім ми зробили декілька фото.

Я також привітала Ірину Сергіївну зі святом. Це було дуже зворушливо.



Розклад 11-А (01.10.21): 



Аналіз уроків.
Урок №1 (1 за розкладом)

11 - А клас.  Інформатика. Тема уроку : "Інструктаж з БЖД. Технології розробки сайтів. Інструменти розробки сайтів". 

Мета уроку:

навчальна: ознайомити учнів з технологіями розробки сайтів та показати, яким чином створюються веб-сторінки мовою HTML;

розвивальна: розвивати логічне мислення через проведення таких операцій як аналіз, порівняння, систематизація;

виховна: виховувати старанність, бажання отримувати якісні знання.

На початку уроку, я оголосила тему.

На етапі актуалізації опорних знань була проведена вправа "Закінчи речення".

Далі я почала пояснювати новий для учнів матеріал, вони уважно слухали та основні терміни записували у зошит.

Після опрацьованого матеріалу, я запропонувала учням попрацювати за комп'ютером.

На етапі рефлексії було проведено фронтальне опитування.

Наприкінці задаю домашнє завдання:

На уроці була чудова дисципліна, діти були уважні та сконцентровані на даній темі, тому більшість була задоволена  уроком.

Урок №2 (2 за розкладом)

11 - А клас.  Хімія. Тема уроку : "Хімічний зв'язок". 

Урок розпочався з виховного моменту вчителя хімії - Мостєпан Наталії Миколаївни, оскільки на минулому уроці діти писали самостійну роботу і майже всі роботи виявилися однаковими. Потім учні перейшли до вивчення теми: "Хімічний зв'язок". Учні працюють з підручником, вчитель більшу частину уроку користується проектором. Наталія Миколаївна демонструє цікаві відео по темі та одночасно доповнює усною розповідю, деякі моменти. Також, на екрані діти бачать цікаві схеми та фрагменти підручника. Вчитель користується і звичайною дошкою, зображує певні схеми, які діти занотовують у зошит.


Урок №3 (6 за розкладом)

11 - А клас.  Алгебра. Тема уроку : "Логарифмічна функція та  її властивості". 

Перед тим як почати нову тему на етапі мотивації навчальної діяльності, я пропоную учням поглянути на картинки.


Потім кажу: "Я розумію ваше здивування. Виникають запитання:

ü Що об’єднує ці малюнки?

ü Чому вони присутні у нас на уроці?

ü Як їх можна пов’язати з темами, що ми вивчаємо, і з математикою взагалі?"

І оголошую тему уроку.

На етапі актуалізації опорних знань проводжу опитування про функцію, щоб пригадати основні поняття, а також згадуємо означення і властивості логарифма.

Далі я почала пояснювати новий для учнів матеріал, вони уважно слухали та записували означення логарифмічної функції у зошит.
Потім діти працюють у групах і виконують міні-дослідження.
Далі ми записуємо властивості логарифмічної функції.
Наступним кроком, була робота з підручником. Діти ланцюжком працювали біля дошки.

На етапі рефлексії діти дають відповіді на запитання:
"1.     Яка функція є оберненою до показникової?
2.     Яка функція називається логарифмічною?
3. При якій умові логарифмічна функція є зростаючою (спадною)?"

Наприкінці задаю домашнє завдання з підручника.
На уроці була чудова дисципліна, діти були уважні та сконцентрованні на даній темі, тому більшість була задоволена  уроком.


Доречі, сьогодні був скорочений день.
Після уроків на вчителів чекав цікавий концерт до дня вчителя у актовій залі. Свято проводили учні 11-А і 11-Г класів. Це було дивовижно!

Ми з чудовим настроєм пішли додому.

Немає коментарів:

Дописати коментар