14 День педагогічної практики (30.09.21)

 Розклад 11-А (30.09.21):  


Аналіз уроків.
Урок №1 (1 за розкладом)

11 - А клас.  Фізика. Тема уроку : "Лабораторна робота №1"Вимірювання ЕРС і внутрішнього опору джерела струму"". 

На початку уроку вчитель роздає зошити, учні записують тему, мету, обладнання і хід роботи. Метою даної роботи є визначення ЕРС і внутрішнього опору батареї гальвнічних елементів на основі результатів вимірювань сили струму в колі та напруги на зовнішній ділянці кола.

Вчитель використовує для наочності презентацію. Пояснює, що потрібно виконати в роботі, усно пояснює наступні кроки в роботі, які повинні виконати учні. Дар'я Борисівна ходить між рядами та контролює все, що відбувається в зошитах у дітей. Далі пропонує дітям переглянути відео з дослідом. 

Вчитель підштовхує на правильні думки. Учні записують аналіз експерименту та його результатів, а також роблять висновок у формі відповідей на питання. 

Далі, учні все відкладають на край парти і після написання висновку, починається диктант по теоретичним визначенням. Після того, як учні здали зошити, вчитель Дар'я Борисівна пропонує перевірити усно, які значення у учнів повинні були вийти в роботі. Деякі моменти з роботи учні транслюють на дошці.

Також, наприкінці учні разом із вчителем перевіряють результати, які вийшли у домашній роботі. Вчитель нагадує формули для тих хто був відсутній на минулому уроці. Домашнє завдання залишається аналогічним до минулого.


Урок №2 (3 за розкладом)

11 - А клас.  Інформатика. Тема уроку : "Інструктаж з БЖД. Інформаційна структура сайту". 

Мета уроку:

навчальна: ввести поняття інформаційної структури сайту та виокремити її важливість при створенні дизайну веб-сторінки;

розвивальна: розвивати логічне мислення через проведення таких операцій як аналіз, порівняння, систематизація;

виховна: виховувати старанність, бажання отримувати якісні знання.

На початку уроку, я оголосила тему та розповіла учням, що ми дізнаємося на уроці.

На етапі актуалізації опорних знань було проведено фронтальне опитування.

Далі я почала пояснювати новий для учнів матеріал, вони уважно слухали та основні терміни записували у зошит.

Після опрацьованого матеріалу, я запропонувала учням попрацювати за комп'ютером.

На етапі рефлексії я пропоную учням поміркувати над таким питанням: "Які нюанси потрібно врахувати при створені сайту, щоб він підходив для всіх поколінь?"

Наприкінці задаю домашнє завдання:

1. Підготуйте тези на тему «Які програми використовують веб-дизайнери для створення своїх витворів?

2. Написати есе «Які бувають інформаційні структури веб-сайтів».

На уроці була чудова дисципліна, діти були уважні та сконцентровані на даній темі, тому більшість була задоволена  уроком.

На останьому уроці, замість геометрії, Ірина Сергіївна домовилася про запис відео до дня вчителя у актовій залі.

Також сьогодні наш клас разом з 11-Г були відповідальні за прикрашання актової зали до дня вчителя.

Немає коментарів:

Дописати коментар