Сьогоднішній день був дуже насичений та цікавий.
Розклад 11-А (16.09.21):
Аналіз уроків.
11- А клас. Алгебра. Тема уроку : "Показникові рівняння (продовження)".
На початку уроку вчитель пояснює новий прийом.
Потім діти ланцюжком починають працювати біля дошки. На схожих рівняннях діти працюють паралельно (по парах) біля дошки.
Все, що відбувається на дошці вчитель супроводжує поясненнями.
Наприкінці вчитель задає домашнє завдання і попереджує, що буде самостійна робота.
11- А клас. Астрономія. Тема уроку : "Предмет астрономії. Короткий огляд об'єктів дослідження".
Сьогодні я завітала на урок астрономії, до Бондарчук Тетяни Вікторівни.
Оскільки це перший урок астрономії взгалі для 11-го класу, то їм було дуже цікво, що ж там буде відбуватися. Урок почався з того, що вчитель представилася, потім вона розповіла, що буде відбуватися протягом року. Вчитель пояснює , що переважно, на уроках буде розповідати вона, оскільки уроки астрономії лише 1 раз на 2 тижні, але повідомляє, що діти будуть писати перевірочні, самостійні і залікові роботи. Вчитель дуже лояльна, спокійна та весела.
Далі діти відкривають зошити та записують тему уроку. Вчитель проводить опитування "Що таке астрономія?" та коли вона зародилася. Пояснює новий матеріал, ведучи діалог з дітьми.
Наводить дуже багато прикладів з життя та розповідає, чим цікава астрономія сьогодні. Видно, що вчитель дуже любить свій предмет і розповідає про нього з захопленням. Діти чудово йдуть на контакт, не дивлячись на те, що для них це не лише новий предмет, а й новий вчитель.
На 6-му уроці я допомогала класному керівнику. Зібрала щоденники у 11-го класу і допомагала їх перевіряти.
Після уроків віднайдені роздруковані мотиваційні картинки, я вставила у класий куточок, щоб діти були більш мотивованими до навчання.
Також сьогодні був факультатив у 11-А класі, для підготовки до ЗНО з математики. Він по бажанню, при цьому залишється більша половина класу. Це чудова можливість для тих у кого немає репетиторів плідно попрацювати. Ірина Сергіївна на даному факультативі, пропонує дітям вирішувати третю частину ЗНО. Учні детально розбирають складні та незрозумілі переходи у завданнях на дошці та задають питання, які їх цікавлять.
Немає коментарів:
Дописати коментар