Модуль 10

Опрацювавши модуль 10, я дізналася, що таке фасилітація з використання комп'ютерних технологій. 
Фасилітація (англ. facilitate- полегшувати, сприяти) – стиль педагогічного спілкування, який передбачає полегшення взаємодії під час спільної діяльності; ненав’язлива допомога групі чи окремій людині в пошуку способів виявлення і розв’язування проблем, налагодженні комунікативної взаємодії між суб’єктами діяльності. 
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме ненав’язливо допомагати групі чи окремій людині в пошуку способів виявлення і розв’язування проблем, налагодженні комунікативної взаємодії між суб’єктами діяльності.
Для здійснення фасилітації мотивації та ефективнішого навчання майбутніх вчителів слід визначати їх навчальні потреби. З цією метою можна використовувати опитувальники у вигляді форм Google, тести, розроблені на платформі Moodle для діагностики вхідних знань з теми, яка буде вивчатися, рівня сформованості умінь, у тому числі використовувати у навчанні мережні, хмарні технології. Слід створювати умови для виникнення реальних змістовних мотивів навчання, пробудження глибокого інтересу до предмета.
Після завершення вивчення даного модуля, я зробила такі висновки: 
  • уміння розумно поставити запитання – основа якісного навчання; 
  • поведінка вчителів, сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів є дуже важливими при створенні навчального процесу, який будується на навчальних потребах учнів; 
  • деталі плану впровадження визначають вимоги до середовища поза класною кімнатою і забезпечують успіх навчання.

    Сьогодні я створила план впровадження проекту та презентацію фасилітації навчання учнів, які виконуватимуть проект. Сплановували, як будемо вивчати обрану тему в своєму класі та створювали інструктивні матеріали, які допоможуть учням з використанням комп’ютерних технологій при виконанні навчальних проектів. А також, сьогодні я завершила свій план вивчення теми "Трикутники"

Немає коментарів:

Дописати коментар