Цей модуль допоміг мені уточнити основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме:
• Як мені спланувати формуюче оцінювання, що виявляє навчальні потреби учнів;
• Як мені в умовах особистісно-орієнтованого навчання спланувати оцінювання учнів, яке буде відбуватися постійно впродовж виконання учнями проекту.
Також я з'ясувала для себе відмінності у призначенні презентації для презентування проекту за темою. Дещо несподіваним було для мене дізнатися, що тепер вчитель не повинен чітко прописувати у презентації завдання для учнів. Можуть бути підказки, а планувати діяльність повинні вже самі учні.
А ще цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту.
У цьому модулі я створювала презентацію про свій проект для демонстрації її своїм учням, в якій відображатимуться:
• Опис життєвої ситуації, що є ключовою в проекті, яка зацікавить учнів;
• Ключове, Тематичні та Змістові запитання, які спрямовуватимуть діяльність учнів при розробці і створенні ними проектів;
• Створений інструмент для вхідного оцінювання попередніх знань, уявлень та умінь учнів, який допоможе виявити прогалини в їх розумінні, знаннях основних понять теми та брак необхідних навичок, а саме Таблиця ЗХД, Онлайн опитувальник на тему "Все навколо - трикутники".
• Ключове, Тематичні та Змістові запитання, які спрямовуватимуть діяльність учнів при розробці і створенні ними проектів;
• Створений інструмент для вхідного оцінювання попередніх знань, уявлень та умінь учнів, який допоможе виявити прогалини в їх розумінні, знаннях основних понять теми та брак необхідних навичок, а саме Таблиця ЗХД, Онлайн опитувальник на тему "Все навколо - трикутники".
Немає коментарів:
Дописати коментар