Сьогодні о 9:30, я відвідала лекційне заняття своєї колеги Анастасії Володимирівни, яке вона проводила у групі МІ-18 на тему: "Теорема косинусів та теорема синусів".
На початку заняття Ірина Василівна представела її студентам, після чого Анастасія Володимирівна оголосила тему та розповіла план заняття.
У лекції простежується послідовність і логічність змістовних частин, повнота охоплення проблематики, вірність формулювання головних питань, наявність переліку літературних джерел, ознайомлення студентів з ними. Лекція має аналітичний характер, проблемні моменти висвітлюються з двох сторін, показуються суперечності у розборі теми. Матеріал подавався чітко, доступно, тема для студентів не є новою, тому сприяла активізації раніше засвоєного матеріалу.
Лекція супроводжується вказівками студентам щодо запису найважливіших понять, визначень, матеріал для запису кілька разів повторюється, інтонаційно на ньому робився ноголос.
Практикантка задає багато питань студентам, а саме: «Що вам відомо про тереми синусів і косинусів?», «Які наслідки з цих теорем?» і т. д. Аудиторія співпрацювала з викладачем, Анастасія Володимирівна схвалювала відповіді, таким чином підвищувала активність під час пари.
Студенти уважні, не відволікаються, оскільки глибоко були мотивовані викладачем щодо вивчення даної теми. На мою думку, матеріал був повністю засвоєний.
Після цієї пари, почалася наступна, яку проводила я. Це було лекційне заняття в групі МІ-19 на тему: "Організаційні форми навчання математики. Урок".
Проведена мною лекція характеризується науковістю та відповідає сучасному стану вивчення теми. Протягом заняття я стимулювала активізацію мислення студентів, ілюструючи схеми уроків різних типів. Я активно взаємодіяла з аудиторією, актуалізувала їхні знання з необхідної теми, сприяла обговоренню проблемних питань.
Лекційний матеріал було подано вичерпно й доступно. Окремі структурні частини оптимально витримані за часом. Було дотримано логіку проведення лекції: повідомила тему, мету, необхідну для засвоєння матеріалу літературу. Я подбала про поетапне обговорення, сприймання, розуміння, закріплення й застосування студентами навчального матеріалу. Свідомому засвоєнню нового матеріалу слугувало методично правильно організоване повторення раніше вивченого матеріалу.
Під час лекційного заняття використовувались наступні методи навчання: бесіда (фронтальна, проблемна, дискусія), узагальнення, порівняння. Також було використано засоби наочності: презентація, яка ілюструвала тему лекції. Я дотримувалася дидактичних принципів навчання та виховання. Допомагала студентам у веденні записів (зміна темпу: уповільнений темп у найважливіших тезах) та використовували прийоми підтримки уваги, наводячи цікаві приклади, риторичні запитання, жарти та ін., застосовуючи епізоди із життєвого досвіду, стимулювала до запитань з боку студентів.
Отже, програмові вимоги виконано добре. Зміст лекції викладено чітко й зрозуміло, без граматичних помилок. Група засвоїла викладений у лекції матеріал, усвідомлювала й з легкістю відповідала на запитання, які я пропонувала, проявляла активність та ініціативу щодо обговорюваних пунктів плану лекції.
Після занять ми з Анастасією Володимирівною провели кураторську годину для студентів групи МІ-18 на тему: "Етикет та культура спілкування". Залишилося тепер зробити самоаналіз.
Немає коментарів:
Дописати коментар