4 День педагогічної практики (11.11.21)

Сьогодні нарешті розпочався четвертий день практики на який я дуже чекала, оскільки сьогодні моя колега Анастасія Володимирівна, проводить практичне заняття у групі МІ-18 на тему: "Подібність трикутників", яка розпочалася об 11:00.

Заняття почалося з того, що Світлана Генадіївна представела студентам Анастасію Володимирівну, після чого вона оголосила тему та подільший хід заняття.

Для того, щоб перевірити, як студенти засвоїли знання на минулому лекційному занятті, було проведене фронтальне опитування, яке допомогло активізувати студентів, повторити основні поняття та формули. На парі активно працювали 8 студентів. В процесі проведення діалогу або бесіди виникали певні труднощі, пов’язані з неготовністю деяких студентів брати участь у них. 
Коли студент вагався з відповіддю, Анастасія Володимирівна, пропонувала іншим допомогти йому з формулюваннями, щось додати, висловити свою точку зору. Практикантка вміло допомагала і  направляла хід думок учнів у потрібному напрямку.
Після актуалізації попередніх знань, студенти перейшли до розв'язування завдань.

Протягом практичного заняття Анастасія Володимирівна активно взаємодіяла зі студентами, актуалізувала їхні знання з попередніх тем та теми практичного заняття, сприяла обговоренню проблемних питань. Кількість вправ була адаптованою до відведеного на заняття часу. Запропонувала без алгоритму вирішити спочатку стандартні, а згодом і нестандартні задачі, що дозволяло глибоко і гнучко формувати уміння та навички.
Дотримувалася послідовності в проведенні заняття, використовуючи поетапне обговорення, сприймання, розуміння, закріплення й застосування студентами навчального матеріалу.
Під час практичного заняття використовувались наступні методи та прийоми навчання: бесіда (фронтальна, проблемна, дискусія), розповідь студента, повідомлення, виконання індивідуальних завдань (самостійне виконання вправ), виконання практичних завдань (індивідуальних завдань, вправ), узагальнення, порівняння.
Демонструвала ґрунтовне знання дисципліни, вміло керувала голосом та дикцією з емоційно-забарвленим тоном. Якість знань, умінь і навичок студентів неоднорідна, але в переважній більшості група усвідомила й з легкістю виконувала вправи, проявляла активність та ініціативу щодо обговорюваних питань.

Наприкінці пари Анастасія Володимирівна звернула увагу на сервіс QUIZIZZ, де показала студентам можливості використання цього сервісу, а саме проведення "Живого уроку" з використанням тестів, які гарантують 100% індивідуальну відповідь учнів. Також студенти мали можливість проглянути інтерфейс під часу уроку як вчителя, так і учнів пройшовши тест з вивченої теми.

В кінці заняття Анастасія Володимирівна підвела підсумки щодо досягнення мети заняття. Охарактеризувала роботу усіх студентів. Оцінювання роботи студентів проводилося відповідно до критеріїв, об’єктивно й аргументовано. Продумано й своєчасно задано домашнє завдання, його зміст випливає зі змісту практичного заняття, носить творчий характер, активізує студентів продовжувати самостійне вивчати теми та укладати висновки, поглиблювати й завершувати роботу, розпочату на заняття. Домашнє завдання викладач дає в достатньому обсязі для закріплення та застосування матеріалу.
Після чого Світлана Генадіївна також підвела підсумки, відзначила чудову роботу практикантки, та надала слово нам з Анастасією, щодо того, які б ми поради надали студентам при походженні виробничої практики та документації. Також студенти мали змогу задати питання, які їх цікавила.
Після цієї пари, ми разом з Анастасією Володимирівною відвідали 2 пари у Ірини Василівни студентів групи МІм-17, які проходили о 15:30 і 17:00.
Перша пара - лекційне заняття на тему: "Показникові та логарифмічні рівняння та нерівності". 
Ірина Василівна почала з організаційного моменту та перевірки присутніх. Звернула увагу на журнал студентів, та наголосила, щоб доздали роботи в мудл ті хто не встиг ще здати.
Лекція має чітку та методично грамотну структуру. Чіткість лекційного заняття визначається логічним взаємозв’язком окремих структурних частин, які оптимально витримані за часом, мають свою мету та зміст і відзначаються логічною завершеністю. Лектор дотримувалася логіки проведення лекції: повідомив тему, мету, необхідну для засвоєння матеріалу літературу. Уміло проведено мотивацію навчальної діяльності студентів на всіх етапах заняття, що сприяє збудженню їхнього інтересу до вивчення нової теми, творчої діяльності.
Зміст лекції повністю відповідає вимогам навчальної програми, відображає доступність розуміння матеріалу; виокремлено головне в основній частині лекції та її висновках. 
Під час лекційного заняття Ірина Василівна, використовувала наступні методи, прийоми та засоби навчання: бесіда (фронтальна, проблемна, дискусія), узагальнення, порівняння.
Викладач демонструвала ґрунтовне знання дисципліни. Вміло керувала голосом та дикцією з емоційно-забарвленим тоном. Під час викладу лекції спостерігалась якість, чіткість, забарвленість, грамотність мовлення.

Навчальний  матеріал подається доступно і посильно. Оптимально вибрана кількість навчального матеріалу, він не перевантажений.

Друга пара - практичне заняття на тему: "Тригононметричні рівняння та нерівності".
Проходила вона у вигляді виступів студентів, демонструючи екран з тригонометричними рівняннями різних типів. Виступ оцінювався у 5 балів.
Наприкінці пари, Ірина Василівна підвела підсумки, виставила оцінки та нагадала, що наступній парі буде контрольна робота.

Немає коментарів:

Дописати коментар