12 День педагогічної практики (03.03.20)

Сьогодні, я в чудовому настрої переступила поріг школи. І була щаслива, що мій день розпочинається з уроку геометрії. Також, сьогодні, я була присутня на уроці своєї колеги Анастасії Олексіївни. Мені подобаються такі дні, коли ведуть уроки не лише досвідчені вчителі, а і студенти. Так незвично бачити, своїх одногрупників по іншу сторону. Начебто ще вчора навчали вас, а сьогодні вже ви в ролі вчителів. Це так чудово!
Аналіз уроків.
Урок №1 (1 за розкладом)
Школа №95. 7 - А клас.  Геометрія. Тема уроку : "Прямокутний трикутник". 
На початку уроку вчитель налаштувала увагу дітей. Наталя Володимирівна почала пояснювати одразу на прикладах. Звернула увагу, окремо на Єгипетський трикутник зі сторонами 3 см, 4 см, 5 см, пояснила його особливість. Все, що відбувалося на дошці, діти записували в зошит. Далі, познайомила учнів з властивостями прямокутного трикутника. Наталя Володимирівна подає властивості у вигляді певних підібраних задач, довівши, які діти самостійно змогли сформулювати нову для них властивість. Потім вчитель запропонувала учням попрацювати з підручником, учні по черзі виходили до дошки та розв'язували задачі. Вчитель постійно прохала учнів, щоб вони проговорювали властивості, якими користуються при розв'язанні тієї, чи іншої задачі, це сприяло кращому запам'ятовуванню. Більшість учнів, що встигли попрацювати біля дошки, добре вивчили властивості та правно ними користувалися. Наприкінці вчитель вибірково запитує в учнів, що вони запам'ятали на уроці та ставить оцінки, тим хто був біля дошки. Загалом урок видався дуже цікавим та пізнавальним.
Урок №2 (3 за розкладом)
Школа №95. 6 - А клас.  Математика. Тема уроку : "Множення раціональних чисел".
Даний урок проводила моя колега - Анастасія Олексіївна. Оскільки тема не була новою, то вчитель одразу оголосила тему уроку і запропонувала на дошці приклади для самостійної роботи. Учні розв'язували в зошитах приклади.

Далі, вчитель викликала за бажанням учня, щоб перевірити відповіді. Записуючи відповіді учень проговорював правило та пояснював, як він розв'язував.


Потім, учні почали працювати біля дошки розв'язуючи приклади від простих до складних.



Цей урок видався дуже цікавим та пізнавальним.

Немає коментарів:

Дописати коментар