4 День педагогічної практики (30.01.20)

Сьогоднішній день розпочався позитивно. Класний керівник перевірила присутніх. Я сьогодні звернула увагу на дошку пошани, на ній були дві учениці з мого класу - Лисик Єва і Білан Анастасія. 



Також без моєї уваги не залишився і класний куточок 7-А. Там я прочитала дуже багато цікавого.



Аналіз уроків.
Урок №1 (3 за розкладом)
Школа №95. 7 - А клас.  Геометрія. Тема уроку : "Сума кутів трикутника". 
Вчитель ще на перерві, прийшла і підготувала дошку до початку уроку. На початку уроку вчитель проводить аналіз контрольної роботи. Наталя Володимирівна записала найчастіші помилки при написанні контрольної роботи, звернула на них увагу, показала як потрібно було вирішити, учні обговорювали з вчителем помилки. В зошитах для контрольних робіт учні пишуть "Робота над помилками". Вчитель активно спілкується з класом, задає питання, учні дають відповіді. Учитель все детально описує на дошці. Кінець задачі діти дораховують самостійно. Здають зошити для контрольних робіт. Далі, вчитель оголошує тему уроку "Сума кутів трикутника". 

Наталя Володимирівна починає з доведення теореми про суму кутів трикутника. 


Нажаль вчитель не користується лінійкою на уроці геометрії. Розв'язують задачі з підручника. Вчитель наголошує на тему, що сьогодні вони не все встигли із того, що вона запланувала. Наприкінці задає домашнє завдання.

Діти на уроці геометрії працюють за підручником: Геометрія (Мерзляк, Полонський, Якір) 7 клас.

Урок №2 (5 за розкладом)
Школа №95. 7- А клас.  Фізика. Тема уроку : "Сила тертя. Розв'язування задач".
На початку уроку вчитель повідомляє, що діти переходять до нової теми. Ольга Миколаївна оголошує загальну тему "Сила тертя" і розповідає план уроку. Вчитель розповідає все усно, без конспектів, на високому рівні володіє матеріалом, діти нічого не пишуть, але уважно слухають, видно зацікавленість. Вчитель демонструє дослід наочно, пояснюючи як це працює, за допомогою правил, діти спостерігають. 



На уроці вчитель користується телевізором, діти переглядають відео по темі (закони фізики).




 Діти познайомилися з новими поняттями. У кожного на парті були: динамометр, брусок, ваги. 



Далі учні працюють в зошитах. Вчитель каже, що тема сьогоднішнього уроку "Розв'язування задач". Вчитель підтримує дисципліну. Далі Єва Лисик виходить до дошки вирішувати задачі. 


Вчитель допомагає та контролює шлях вирішення задач. Після розвязання двох задач спільно, вчитель дає задачу на самостійне опрацювання, задля закріплення матеріалу. Діти вміють працювати, як з системою СІ, так і без неї. Наприкінці повторюють означення ваги.

Після уроків, я проводила тренінг з профілактики шкідливих звичок на якому ми розглядали дуже цікаві питання та проводили дискусії. 

Немає коментарів:

Дописати коментар