Сьогоднішній день був дуже насичений та цікавий, мені пощастило, адже сьогодні я мала змогу, бути присутньою не лише у свого викладача з математики, а і спостерігати роботу іншого вчителя. Зранку, перед початком першого уроку у кожному класі, проходила година спілкування "Нев'янучий вінок пам'яті героїв Крут". Цей захід проводила я. І це був мій перший досвід роботи зі своїм 7-А класом. Ми переглядали відео, згадували певні події, діти розповідали, що вони знають і чули про героїв Крут. Це було дуже чудово та емоційно.
Аналіз уроків.
Урок №1 (1 за розкладом)
Школа №95. 9 - В клас. Геометрія. Тема уроку : "Дії над векторами".
Оскільки першим уроком в моєму класі були французька і англійська мови (по підгрупам), то я вирішила піти на урок математики в інший клас.
Ми з моєю колегою Дацькою Наталею Ігорівною завітали на урок 9-В класу, перед цим попрохавши вчителя бути присутнью на ньому. 9-В клас є фізико-математичним.
Антоніна Іванівна чудово володіє матеріалом. Сам вигадує (імпровізує) нові завдання.
Учні працюють біля дошки. Учні висловлюють свою думку. Вчитель задає питання. Учні за партою виправляють помилки на дошці. Вчитель перевіряє увагу, дозволяє допускати помилки, потім підводить підсумки.
Усно розкладають на множники. Деякі місця для уточнення вчитель повторює декілька разів. Задає питання уням, щоб вони самі шукали відповідь.
Рефлексія перед самостійною роботою.
Учні працюють різною крейдою (кольоровою).
Усно вчитель повторює означення. Працюють з лінійкою, вчитель привертає увагу на те, що даний матеріал буде уже корисним при складанні ЗНО. Антоніна Іванівна пояснює, як декількома способами знайти половину вектора.
Витель роздає листочки з самостійною роботою не лише дітям, а і нам з Наталею Ігорівною. Діти і ми вирішували самостійну роботу. Після того, як уні здали листочки, вчитель акцентує увагу на "родзиночках" в самостійній роботі і наголошує на них. Наприкінці, вчитель вирішує складне завдання на дошці.
Ми з моєю колегою Дацькою Наталею Ігорівною завітали на урок 9-В класу, перед цим попрохавши вчителя бути присутнью на ньому. 9-В клас є фізико-математичним.
Антоніна Іванівна чудово володіє матеріалом. Сам вигадує (імпровізує) нові завдання.
Учні працюють біля дошки. Учні висловлюють свою думку. Вчитель задає питання. Учні за партою виправляють помилки на дошці. Вчитель перевіряє увагу, дозволяє допускати помилки, потім підводить підсумки.
Усно розкладають на множники. Деякі місця для уточнення вчитель повторює декілька разів. Задає питання уням, щоб вони самі шукали відповідь.
Рефлексія перед самостійною роботою.
Учні працюють різною крейдою (кольоровою).
Усно вчитель повторює означення. Працюють з лінійкою, вчитель привертає увагу на те, що даний матеріал буде уже корисним при складанні ЗНО. Антоніна Іванівна пояснює, як декількома способами знайти половину вектора.
Витель роздає листочки з самостійною роботою не лише дітям, а і нам з Наталею Ігорівною. Діти і ми вирішували самостійну роботу. Після того, як уні здали листочки, вчитель акцентує увагу на "родзиночках" в самостійній роботі і наголошує на них. Наприкінці, вчитель вирішує складне завдання на дошці.
Урок №2 (2 за розкладом)
Школа №95. 7- А клас. Алгебра. Тема уроку : "Графік функції".
На початку уроку вчитель проводить аналіз домашнього завдання. Вчитель зрозуміло пояснює за, що він ставить оцінки. Наталя Володимирівна починає з повтору. Учні працюють з підручником (робота з малюнком). Опрацьовують означення. Діти самостійно працюють в зошиті, в цей же час 1 учень біля дошки. Також під час уроку вчитель застосовував роботу по рядах.
Немає коментарів:
Дописати коментар