Сьогоднішній день почався чудово, зайшовши в клас я побачила, як вчитель збирає гроші на харчування, а інші діти готуються до уроків, повторюючи матеріал. Ірина Сергіївна представила мене класу. Діти з цікавістю дивилися на мене і уважно слухали класного керівника.
Розклад 11-А (14.09.21):
Аналіз уроків.
11- А клас. Геометрія. Тема уроку : "Призма" (продовження).
Урок почався з актуалізації опорних знань, а саме з усного опитування вивченого матеріалу про призму. Для кращого запам'ятовування вчитель з допомогою учнів записує основні формули, які потрібні будуть на уроці. Далі вчитель пройшовши по рядах, перевірила у зошитах наявність виконаного домашнього завдання і паралельно на дошці 2 учні виконують найскладніші завдання з домашньої роботи по яким виникли питання.
Після цього учні ланцюжком виходять до дошки і вирішують задачі з підручника.
Весь урок вчитель ходить між рядами та контролює записи в зошитах. Ірина Сергіївна активно спілкується з учнями, постійно задає питання, підтримує контакт з класом. Вчитель акцентує увагу та підвищує інтонацію на важливих моментах, використовуючи такі слова, як: "увага", "обвели будь-ласка в рамку" тощо. Також нагадує учням про те, що скоро ЗНО і розповідає про певні тонкощі у завданнях. Учитель все пояснює бездоганно, детально "розжовуючи" матеріал. Після пояснення вчитель завжди запитує "Чи є ще, якісь запитання?". На уроці панує чудова дисципліна. Наприкінці, вчитель підводить підсумки уроку, задає домашнє завдання.
Урок №2 (3 за розкладом)
11- А клас. Інформатика. Тема уроку : "Комп'ютерне моделювання в середовищі Tinkercad".
Сьогодні, я відвідала урок тієї частини класу, у яких веде інформатику Табанець Ірина Валеріївна. Клас дуже добре оснащений всим, що потрібно для вивчення предмету. У такому класі хочеться вчитися!
Вчитель на початку повідомляє, що сьогодні буде не інформатика, а технології.
Діти приєднуються через Google Account до Google Classroom. У той час Ірина Валеріївна розповідає, що сьогодні на уроці діти будуть розробляти 3-D модель за зразком, паровозу/потягу і космічного корабля.
Вчитель - дуже уважна, весь час ходить по класу і контролює хто на якому етапі роботи, якщо бачить, що виникли складнощі, підказує де є помилки і, як краще виконати певну модель.
Діти захоплені процесом, розлаблені. На уроці ідеальна дисципліна.
Вчитель попереджує, що буде тест. І задає на домашнє завдання те, що учні не встигли виконати в класі.
Сьогодні від класного керівника, я отримала цікаве завдання, а саме "знайти 40 тем для творчих робіт з математики".
А також Ірина Сергіївна попрохала мене віднайти цікаві мотиваційні картинки до ЗНО, щоб можна було їх роздрукувати, та повісити у класний куточок.
Немає коментарів:
Дописати коментар