2 День педагогічної практики (28.01.20)

Сьогоднішній день подарував мені дуже багато вражень! 
Ранок розпочався з організаційного моменту. Класний керівник 7-А - Тетяна Володимирівна перевірила присутніх та готовність класу до уроку.
Для того аби проаналізувати поведінку учнів і вчителів я була присутня на всіх уроках свого класу та спостерігала за дітьми. А також, сьогодні я почала писати психолого-педагогічний аналіз уроку з алгебри у 7-А класі на тему «Способи задання функцій».
Аналіз уроків.
Урок №1 (1 за розкладом)
Школа №95. 7- А клас.  Алгебра. Тема уроку : "Способи задання функцій". 
На початку уроку, Наталя Володимирівна налаштувала увагу учнів девізом: "Ви чуєте мене, а я чую вас", а далі перейшла до актуалізації опорних знань учнів у вигляді невеличкої контрольної роботи по варіантах. Контрольна робота була обмежена в часі. 2 учні, що запізнилися вирішували контрольну роботу біля дошки, вчитель одразу ставить їм оцінки в журнал. 



Діти здають зошити. Далі, вчитель обговорює разом з учнями правильні відповіді і акцентує увагу на складніших завданнях. Потім, учитель пропонує попрацювати з підручником. Вчитель спокійна та лагідна, більша половина класу активно працюють, підіймають руку. Наталя Володимирівна активно спількується з учнями, постійно задає питання, добре підтримує контакт з класом. Підвищує інтонацію, де це доречно, щоб звернути увагу. Ходить по рядах, перевіряє зошити, приділяє достатньо уваги кожному учню індивідуально. Вчитель підходить до теми уроку, таким чином, щоб діти самостійно сказали тему, тобто поступово наштовхує на правильні та логічні думки. Вчитель лаконічно і спокійно пояснює матеріал. Спочатку діти самостійно вирішують номер в підручнику, потім 1 учень виходить до дошки, показує розв'язання, всі інші перевіряють. Учитель задає питання від простих до складних. Наталя Володимирівна акцентує увагу на тонкощах у завданнях. За урок майже всі учні встигли попрацювати біля дошки. Витель використовує дуже чудовий прийом: пише на дошці приклад з помилками, а потім каже учням, щоб вони знайшли де саме ці помилки. Наприкінці, вчитель підводить підсумки уроку, задає домашнє завдання та звертає увагу на складнощі в домашній роботі і пояснює окремі місця.
Діти на уроці алгебри працюють за підручником: Алгебра (Мерзляк, Полонський, Якір) 7 клас.
 



Урок №2 (4 за розкладом)
Школа №95. 7- А клас.  Географія. Тема уроку : "Антарктида".
На початку уроку Тетяна Володимирівна проводить диктант. Під час уроку вчитель працює з картою, використоювує телевізор, презентацію. Вчитель робить доречні зауваження уням. Основний матеріал учні записують в зошит. На дошці схематично пояснює, ілюструє матеріал.



Цей день був дуже корисним для мене, оскільки я відкрила для себе нові форми та методи роботи з учнями! Сподіваюсь наступний день буде ще кращим!

Немає коментарів:

Дописати коментар