13 День педагогічної практики (04.03.20)

Сьогодні був відповідальний день, я дуже хвилювалася, тому що на наші уроки прийшов методист з математики - Крамаренко Тетяна Григоріївна. Вона була нас дуже рада бачити та з нетерпінням хотіла побачити як ми проводимо уроки. Ще напередодні, я своїм учням сказала, що буду проводити урок на мультимедійній дошці, тому вони з нетерпінням чекали цього дня.
Аналіз уроків.
Урок №1 (2 за розкладом)
Школа №95. 7 - А клас.  Алгебра. Тема уроку : "Рівняння з двома змінними". 
Сьогодні я проводила урок на мультимедійній дошці. На початку уроку, я налаштувала увагу учнів. Чергові допомогли мені роздали зошити для контрольних робіт і ми перейшли до аналізу контрольної роботи. 

На екрані були висвітлені типові помилки учнів, які вони виходили до дошки і виправляли, доповнюючи свої дії, поясненням. 



Далі, я перейшла до актуалізації опорних знань, щоб пригадати деякі основні поняття та дії. Потім я запропонувала таку задачу під час розвязання якої діти самі здогадались, що тема сьогоднішнього заняття "Рівняння з двома змінними". Також, на уроці я використовувала метод прикладів, формулювала означення, використовувала роздатковий матеріал. Біля дошки іноді працювало по два учні, також діти на уроці виконували деякі завдання усно. 




На уроці я провела математичну фізкультхвилинку "Ліворучки і праворучки". 



Наприкінці уроку я провела фронтальне опитування і зрозуміла, що більшість унів добре засвоїли матеріал. На мою думку урок видався дуже цікавим та незвичним.

Урок №2 (6 за розкладом)
Школа №95. 7- Г клас.  Алгебра. Тема уроку : "Рівняння з двома змінними".
Ми з методистом, та моїми колегами прийшли на урок студентки-практикантки Наталі Ігорівни. Провівши в цей же день свій урок на таку ж тему, я могла вже аналізувати та порівнювати. 
Вчитель роздала зошити для контрольних робіт, не налаштувала увагу на початку уроку, а одразу перейшла до аналізу контрольної роботи. Весь урок хвалила та підбадьорювала дітей, казала "Молодці".

Вчитель працювала з мультимедійною дошкою, це дало змогу дітям більш цікаво сприймати учбовий матеріал. Аналіз контрольної роботи не записали в зошити. Вчитель переходить до нової теми. Більшість вправ та задач вирішує самостійно. 

Учні лише записують в зошит. Протягом уроку повторює властивості, це дуже добре. На уроці половина учнів працюють, можливо через те, що вчитель ще не достатньо знає всіх учнів. 




Вчитель наголошує на тому, щоб діти самостійно працювали, а не просто переписували з дошки. Наприкінці, вчитель підводить підсумки уроку.

Класний керівник, ще вчора повідомила мене про те, щоб я провела індивідуальні бесіди з дівчатами щодо зовнішнього вигляду. Саме цим я і займалася на деяких перервах.

Немає коментарів:

Дописати коментар