Сьогодні був напрочуд спокійний день. Не знаю, чи то настрій такий, але здавалось, що все неначе уповільнилась, ніхто нікуди не поспішає, всі спокійні і зайняті роботою. Одним словом, день задав усім робочу атмосферу.
Кожної середи, оскільки у мого класного керівника немає уроків, я залишаюсь з класом і після першого уроку зі старостою, ходжу відмічати відсутніх у вчительську, а після третього уроку веду дітей до їдальні. Саме в ці дні я суттєво відчуваю відповідальність і по справжньому розумію в чому заключається робота класного керівника.
Аналіз уроків.
Урок №1 (2 за розкладом)
Школа №95. 7 - А клас. Геометрія. Тема уроку : "Сума кутів трикутника. Нерівність трикутника".
На початку уроку вчитель роздає зошити з перевіреною самостійною роботою. Весь урок учні розв'язують задачі з підручника, майже весь клас встиг вийти до дошки. Також учні працювали по рядах і по парах, виконуючи різноманітні завдання.
На початку уроку вчитель роздає зошити з перевіреною самостійною роботою. Весь урок учні розв'язують задачі з підручника, майже весь клас встиг вийти до дошки. Також учні працювали по рядах і по парах, виконуючи різноманітні завдання.
Урок №2 (3 за розкладом)
Школа №95. 7- А клас. Хімія. Тема уроку : "Виведення лугів і кислот у розчинах за допомогою індикаторів".
На початку уроку вчитель роздає зошити для практичних робіт. Учні виконують практичну роботу, при цьому працюють з підручником і переглядають відео хімічного експерименту у своїх смартфонах, оскільки з флешки воно не відкрилося.
Вчитель спокійна, врівноважена, ласкава до дітей. Ілюструє і пояснює на дошці питання, які виникають під час написання практичної роботи. Збирає практичні зошити. Підводить підсумки.
Після уроків я проводила інструктаж з ПДР(правил дорожнього руху). Цей інструктаж був більше схожий на фронтальну бесіду. Учні розповідали правила, які вони знають, а я лише корегувала їх думку. Я роздрукувала дітям правила дорожнього руху і почіпила їх у класний куточок.
Немає коментарів:
Дописати коментар