Я прокинулась в передчутті, що сьогодні буде досить цікавий день. Так і трапилося. Сьогодні мене вразили деякі уроки, не лише з математики, а і з інших дисциплін.
Аналіз уроків.
Урок №1 (1 за розкладом)
Школа №95. 7 - А клас. Географія. Тема уроку : "Тектонічна будова, рельєф і корисні копалини Північної Америки".
На першому уроці в 7 - А повинна була бути біологія, але оскільки географію і біологію читає класний керівник, то вона змінила місцями уроки з тієї причини, що на перший урок деякі учні запізнюються, а з біології повинна бути контрольна робота. На початку уроку вчитель роздає зошити і проводить аналіз самостійної роботи. Вчитель оголошує основні помилки. Діти працюють з атласом (Фізична карта світу, Кліматична карта світу, Тектонічна карта).
Також працюють з картою, що висить на дошці. Під час уроку, Тетяна Володимирівна, користується телевізором, більшу кількість матеріалу демонструє наочно. Вчитель проводить дуже цікавий тест з географії.
Діти активно працюють на уроці.
Наприкінці уроку креслять таблицу.
Підводять підсумки уроку.
На першому уроці в 7 - А повинна була бути біологія, але оскільки географію і біологію читає класний керівник, то вона змінила місцями уроки з тієї причини, що на перший урок деякі учні запізнюються, а з біології повинна бути контрольна робота. На початку уроку вчитель роздає зошити і проводить аналіз самостійної роботи. Вчитель оголошує основні помилки. Діти працюють з атласом (Фізична карта світу, Кліматична карта світу, Тектонічна карта).
Наприкінці уроку креслять таблицу.
Підводять підсумки уроку.
Урок №2 (2 за розкладом)
Школа №95. 7 - А клас. Алгебра. Тема уроку : Контрольна робота на тему: «Функція. Лінійна функція та її графік».
Урок почався з того, що учні мого класу допомогли мені роздати зошити для контрольних робіт. Тим часом, я роздала картки з контрольною роботою і попередила про те, що шосте завдання не потрібно виконувати.
Я одразу ж пояснила тонкощі у виконанні деяких завдань контрольної роботи і учні приступили до її виконання. Якщо в учнів виникали деякі труднощі, я підходила до них індивідуально. Дисципліна під час контрольної роботи, на мій подив була ідеальною. Діти були зосередженні на виконанні завдань. Наприкінці уроку, я зібрала зошити. Подякувала за урок і хорошу поведінку.
Урок почався з того, що учні мого класу допомогли мені роздати зошити для контрольних робіт. Тим часом, я роздала картки з контрольною роботою і попередила про те, що шосте завдання не потрібно виконувати.
Немає коментарів:
Дописати коментар