7 День педагогічної практики (25.02.20)

День почався як завжди, класний керівник налаштувала дітей на плідну працю. Сьогодні протягом дня, я перевіряла робочі зошити з геометрії свого класу.

Аналіз уроків.
Урок №1 (1 за розкладом)
Школа №95. 7 - А клас.  Алгебра. Тема уроку: "Графік функції". 
На початку уроку вчитель дає самостійну роботу. Збирає зошити, пояснює основні помилки і ілюструє їх на дошці. Далі вчитель проводить фронтальне опитування. Учні працюють з підручником. Вчитель ходить по рядах. Діти працюють біля дошки і в зошитах. 


Урок №2 (2 за розкладом)
Школа №95. 7- А клас.  Українська література. Тема уроку: "Олекса Стороженко. Скарб".
Вчитель починається з перевірки домашнього завдання, учні по черзі переказуюють твір, доповнюючи один одного. Вчитель виправляє помилки: російські слова та наголоси. Ганна Миколаївна - весела, добра, усміхнена. Видно, що до кожної дитини, у вчителя індивідуальний підхід. Дисципліна ідеальна.
Потім учень читає уривок, а інші переказують і висловлюють власні думки. Вчитель жартує, діти розслаблені. Далі, Ганна Миколаївна ставить кожному учню таке запитання: "Що для тебе щастя?" і розповідає свою думку з цього приводу, і що це для неї. Весь клас задіяний і активно співпрацює з вчителем. Також розповідає дуже важливі життєві речі і підводить підсумок. Вчитель підтримує інтерактив весь урок. Постійно спілкується в ігровій формі. Питає "Чому дітей навчив твір?". Діти висловлюють різні думки. У деяких дітей, наприклад у Лисик Єви, дуже розумні та дорослі думки. Далі учні розгортають зошити і пишуть тему уроку. Вчитель проводить тестування по змісту. Потім учні обмінялися зошитами з сусідом по парті і вчитель зачитала відповіді, учні перевірили і диктували власні оцінки вчителю в голос, але перед цим вчитель зауважила, що "Якщо хтось не хоче озвучувати свою оцінку, ви можете просто підійти показати". Майже у всіх високі оцінки. Наприкінці, вчитель періодично підвищувала голос, щоб привернути увагу. 

Немає коментарів:

Дописати коментар